Thursday, January 28, 2010

nak rumah baru!!!!

apa yg nak diupdate kan yek??? sblmni byk sgt idea, tp bila dh ada peluang nak update, lupa la plak...huhuhu...

adam semakin lasak...suka menonggeng2 kan badannye...aku pun xtau la apsal dia suka wat mcmtu...tu salah satu teknik dah pandai berdiri ke????

aku ngan abg masih sibuk mencari rumah sewa baru....kenapa nak pindah???? byk sbb kenapa kami nak pindah....yg penting, bkn sbb rumah ni xbest, cuma byk kelemahan duduk apartment nie...kami plak dah terbiasa duduk umah teres yg ada laman n pagar sendiri...huhuhu.... dan aku plak jenis xbpe suka org lain suka suki parking keta sembarangan kat tmpt kami (ni merujuk pada jiran parking kami, 1 keta+kdg2 ada 3 motor) kdg2 tu smpi susah kami nak masuk parking....huhuhu...sabo je la kan...

satu lg, jiran atas plak nye hal....kdg2 kalo menyidai tu agak2 la, perah la smpi abis...ni x, kdg2 abis airnye tempias masuk dapur umah aku....dah la ko nye 'SOTONG' tergantung kat atap umah aku!!! xgheti2 ke nk amik...kang aku snap pic bru tau pastu masuk kt dlm FB..hahaha bru padan muka...

brg2 kat umah kami ni pun semakin byk...xde beli perabot pun, tp ntah la, mgkn sbb adam dah makin besar, jd susunan pun dah xteratur...tu yg nmpk mcm sempit semacam (mmg sempit pun...bukan adnan sempit yek!!!)...

apa2 pun, doakan la kami smoga dpt umah sewa lain ye....huhuhu

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...