Sunday, July 12, 2009

welcome...hehehe

keluarla banyak2 gg ku..nnt leh gigit mama malam2...asyik mama je yg gigit kita... (^_^)

tgh hr td, pas bg adam mkn bubur, aku bg dia rs kurma plak...mcm biasa la...sbb nenek yg suh amalkan bg adam mkn kurma...dlm duk aku bg dia mkn, tetiba je aku rs benda tajam dlm mulut dia...aku dah suspend gak..ye la sbb adam ni dah pandai mengutip gak ckit2...kalo x, xkan la ms dia berak itu hari kuar rambut..huhuhu...

bila aku cek2 jek, rupanye adam dah ada gg la...bkn tunggul gusi lg, tp ni gg dah terkuar pun...cumillll jek..hehehe...nsb baik la dia xdemam..tp mgkn sbb 2 , 3 menjak ni dia meragam sbb kuar gg kot...

tp yg menakutkan aku skangni, adam still BF lg...dia xmau botol...bayangkan la kalo dia balas dendam kat aku sbb aku slalu babap dia kalo xmau tido...skali adam NGAPPP!!!! aduhhhhhhhhhh!!!!!! skt weiiiii.......huhuhuhu

4 comments:

Zuri@ni said...

Sekali Adam 'ngap', berair jugak air mata tu na, keh keh keh

nanazack said...

mau xberair mata aku ni zue...huhuhu..sjk dh tau adam ada gg, mcm2 terasa2 je tajam2 bila dia nenen..huhuhuhu

Anonymous said...

Wah dah tumbuh gigi...cepat jugak gigi adam tumbuh ye. -isyah.

nanazack said...

tu la isyah...dia belum ke depan lg, tp gg dah tumbuh 2 btg nie..huhuu...yg lain2 lmbt la nmpknye...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...