Friday, September 28, 2012

Adik plak...

Tika ini, adik plak demam.. Tanda2 campak sudah keluar tp bhgn badan je.. Muka, tgn n kaki blum lg... Sat td adik bru je muntah... Jadual beyak still xok lg... Mama dh xtau nk bg mkn apa lg...huhu

*** Zue, Thanks for ur concern.. Bkn xsudi nk komen atau reply komen ko tp aku semakin skt ati dgn blogspot ni... Penat aku taip pjg2, bila nk publish boleh plak dia ilang atau hang kat ctu je...gggrrrrrrrr... Dh xmesra alam la...huhu

Wednesday, September 26, 2012

Mi bolognese.

Ni la Kalo wat keje nak marah2... Xcek btul2... Konon nak wat spagetti bolognese, last2 jd mi kuning bolognese...

Seb baik kuah sdp... 1st time wat ltk susu... Selama ni xpnh ltk pun.. Agaknye Kalo mkn kt kedai tu diorg ltk kot, tu yg rs sdp je Kalo mkn kat luar..huhuhu

Blurr

Lamanye xupdate... Sejak blk kg Kali kedua ms bln raya hr tu, terus xmenang tgn... Adik tetiba je susah nk beyak... Mula2 5 hari xbeyak... Pastu 7 hari xbeyak... Kalo dia senyap Xpe tp ni duk meronta2 je...huhu...

Pastu g kk, blk dr kk Abg plak demam... Suara sudah besar semacam, mkn plak xlalu...nk minum je...

Smlm plak tetiba bgn pg, bdn adam penuh dgn merah2.... Adoiiii Skt apa plak la ni... Xde tanda2 demam pun sblm ni, tiba2 je sume kuar Mendadak... Jumpa doc, dia kata campak mild je...syukurr... Tp adam yg Skt, adik plak lbh2 merengek.... Pening mama...huhu

Harap2 mama plak xtumbang pasni... Ya Allah, kurniakan la kesihatan yg baik pd kami sekeluarga... Aminnnn

Monday, September 3, 2012

Teman tp mesra...

Teman ms skt... Dh skt bru la igt kt dia... Dh bertahun duk dlm kotak... Skali bila keluar kan, berkulat2 rupanye... Seb baik la leh bersihkan... Pki la smpi sembuh ye... Geng 1 lg, masih dlm kotak lg.. Tu pun sure berkulat agaknye... Xtau la nk ltk mana...tggu skt kaki la ye...

Sunday, September 2, 2012

Back pain!!!

Igt kan Kali ni xkena dah... Rupanye kena gak... tgh merana wat masa nie :((

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...