Friday, December 28, 2012

update

baru smpi labuan pg smlm...kelepakan yg amat sgt....smpi je umah terus vacum satu rumah....pas zuhur, tido secara berjemaah....adam je x mau tido...

so, citer lain update nnt ye...ni pun bru pas basuh baju 3 round....uwaaaaaaaaaaa...penat tau...

k, bubyeeeee.........

Wednesday, December 5, 2012

peplum

haishhh sempat lg cuci2 mata ni...makin lama makin berkenan plak ngan peplum ni...tp boleh pki ke???? uwaaaaaaaaaaaaa...tgk je la...kang kalo pki, time tu plak khabir nak nyusu, mcmne nnt? dah la nana, lupa kan je la...anak dh dua ye...sedar2 la ye...huk huk huk.....

blk kampunggggg...

yeee, hr ni keje nye me'laundy' je ye...pastu siapkan report utk persatuan..masak2 apa yg patut je sbb dh bpe hr ni mkn bukan2 je byk...so hr ni takat wat sup ayamball utk bebudak, utk mak takat mkn telur goreng n ikan bilis goteng ngan cilipadi n bwg je....sdp tu kalo mkn pns2 kan....plg ringkas tu la yg plg sdp...hehehe...papa? papa keje hr ni, so biasanye mkn kat luar...jarang dpt lunch kat umah....

tgh hr kang bru la nk start packing brg2...byk nk bwk blk ni....tp ttp kena tapis gak sbb kali ni berat utk sorang dh xmcm dulu2 lg...skang dh limit 20kg utk seorang....terima je la....janji ada berat...so, total utk kami 4 beranak ada 70kg.....hmmm mcm xcukup, tp akan cuba ngam2kan je la....

2,3 hr ni senyum je sbb mgkn puas hati dpt jumpa kwn lama kot...hehehe... mula la dlm kepala otak ni nk jumpa rmi lg...huhuhu tp apa kan daya, masing2 ada komitmen kan....mana yg sempat je la dpt jumpa....

so, utk thn ni nk celebrate annversary n bday adam kat kampung...hehehe... sepi la wat seketika nnt ye....hjg thn bru blk labuan....thn depan adam dh skolah...haiishh, cpt nye ms berlalu....

ok, khabir sudah xbleh duk diam...jumpa lg di tahun hadapan...insyaAllah......

Monday, December 3, 2012

KK...kami datang!

Akhirnya, xsangka dpt gak jumpa Zue n famili... Mmg xrancng pun tp kebetulan je hb masing2 ada tuntutan keje kat KK... Xsangka plak kk ni yg jd tmpt pertemuan kami.... Last jumpa ms ko dtg umah parents aku kan..melawat si Adam... Ha! Tgk la Adam dh besar mana skangni? Hehehe... N sori sgt2 sbb Adam boleh plak terkentut...hahahaha....

1st time dpt jumpa naurah... Mmg tgi la naurah ni... N plg xleh lupa, suara naurah comel nyeeeee... Xboleh nk bygkan mcmne la dia nyanyi lagu anak kampung tu...hehe... Tp, mcm biasa la, budak2 ni enjin lmbt panas kan... Cuma anak2 aku je hr tu terlebih panas...huhuhu... Pening auntie Zue n naurah tgk gelagat diorang..

Pasni xtau la bila leh dpt jumpa lg..huhuhu.. Nk dpt jumpa kwn2 lain pun xtau la, ntah bila la peluang tu nk dtg... Zue n famili, sori sbb xbyk tempat leh bwk.. Ms terhad kan.. Ha!!! Pandai x aku simpan rahsia...hahahahaha

Happy Holiday ok...duk puas2 tau kat ctu...syok tuuuuu... (^____^)






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...