Monday, December 3, 2012

KK...kami datang!

Akhirnya, xsangka dpt gak jumpa Zue n famili... Mmg xrancng pun tp kebetulan je hb masing2 ada tuntutan keje kat KK... Xsangka plak kk ni yg jd tmpt pertemuan kami.... Last jumpa ms ko dtg umah parents aku kan..melawat si Adam... Ha! Tgk la Adam dh besar mana skangni? Hehehe... N sori sgt2 sbb Adam boleh plak terkentut...hahahaha....

1st time dpt jumpa naurah... Mmg tgi la naurah ni... N plg xleh lupa, suara naurah comel nyeeeee... Xboleh nk bygkan mcmne la dia nyanyi lagu anak kampung tu...hehe... Tp, mcm biasa la, budak2 ni enjin lmbt panas kan... Cuma anak2 aku je hr tu terlebih panas...huhuhu... Pening auntie Zue n naurah tgk gelagat diorang..

Pasni xtau la bila leh dpt jumpa lg..huhuhu.. Nk dpt jumpa kwn2 lain pun xtau la, ntah bila la peluang tu nk dtg... Zue n famili, sori sbb xbyk tempat leh bwk.. Ms terhad kan.. Ha!!! Pandai x aku simpan rahsia...hahahahaha

Happy Holiday ok...duk puas2 tau kat ctu...syok tuuuuu... (^____^)






2 comments:

3uri@ni said...

Takpe, kentut mahal tu, jauh nak bau, kena ke KK, hahaha

nanazack said...

hahahaha...adam, adam... seb baik la naurah tido...kalo dia dgr,mesti dia wat muka konpius dia tu...hihihi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...