Sunday, April 22, 2012

Kena tinggal :(

Kali ni kena tinggal rs sayu la plak.. Xtau nape rs mcmni.. Mgkn sebab perubahan hormon agaknye...

Miss u....

Friday, April 20, 2012

modem...



modem lama sudah masuk TONGGGGGG!!!! skang dh tukar modem baru...tp freeeeee xkena bayar sbb pki nama staff telekom...hehehe....kalo pasni wat hal lg...siap la ko modem!!! 
GRRRRRRRR.........

Tuesday, April 17, 2012

Bihun singapore

Wahhhh... Nk gak sibuk wat mi ni kan....hahaha. Tp sori la, xde nk hias2 sebab takat makan berdua ngan Adam je... Nanti versi ptg baru letak 'topping' nye ye...hihi. Korang suka bihun cap apa ye? Aku sblm ni selalu pki cap gajah sebab mak aku pun guna tu tp dah duduk cni cap tu xde plak... So pki la cap Eka... Ok gak mi nye... Ms rendam mmg kejung tp bila dah msk mmg lembut la...

Ni saja utk hr ni ye....

Sunday, April 15, 2012

Hujung minggu...

Macam biasa la, hjg2 mgu ni xde aktiviti sgt selain bfast kat luar n jln2 kt pasar tamu. Hr ni xbfast kt luar, makan kt umah je... Wat mi goreng je... Pastu ajak Abg kemas2 umah..haisshh ada lg brg xjumpa ni... Bila dah bosan, aku ajak Abg keluar, sekaligus lunch kt luar la ye....haha mls nk msk sebab pnt! Alasan!!!!

Mkn+shopping pastu blk bilik transit Abg... Solat n rehat kan bdn jap bg anak2 tdo...kul 3ptg gerak semula... Mula2 nk ajak Abg g akuarium, tp cancel... Abg ajak beli donut sdp n popiah... Aku suh beli lebih ckit sebab nk lepak2 kt tepi pantai... 1st time duk tepi pantai dan Abg tau....haha haha

Saturday, April 14, 2012

Update....

Tenet wat hal semula.. Ambik ms 3,4 hari utk connect... Sabo je la kan... Ada gak kena humban ke tong nanti..grrrrr

Khabir baru baik demam... Pas baik demam, terus kena campak plak... Patut la xleh tdo malam... Bgn pg dah penuh merah2 1 bdn.... Skangni alhamdulillah dah beransur surut campaknye... Bak kata nenek, khabir ni serba serbi nk cpt. Nk kuar dr perut cpt, nk merangkak cpt, nk duduk cpt, n skangni yg terbaru dia dah leh berdiri smbil paut pd apa yg boleh dipautnye... Oleh kerana serba serbi cpt, hasilnya dah 2 kali terjun katil... Sian khabir....

Adam plak, mulut makin byk, tp xsume org paham... Cuma mama Papa dia je yg paham....hihihi.. Suara rock pun dah ok...

Testing je...

Acu cuba try test...

Monday, April 9, 2012

Yuhuuuuu!!!

Adoiiiii... Lama giler menyepi... Gara2 streamyx wat hal pastu line tepon kena bar....hahaha dh mcm duk dlm Gua plak... Smpikn org tu dh pindah+siap kemas umah+amik keta baru pun aku xtau citer...hihihi Nk citer byk pun dh mls sbb citer dh basi kan..huhu.. Tp la ni khabir tgh demam ngam2 7 bln... Adam plak tiba2 suara jd rock...sian anak2 mama. Mudah2an Cpt sembuh ye... K la, nnt update lg... Mau tido skangni... Gudnite...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...