Monday, April 9, 2012

Yuhuuuuu!!!

Adoiiiii... Lama giler menyepi... Gara2 streamyx wat hal pastu line tepon kena bar....hahaha dh mcm duk dlm Gua plak... Smpikn org tu dh pindah+siap kemas umah+amik keta baru pun aku xtau citer...hihihi Nk citer byk pun dh mls sbb citer dh basi kan..huhu.. Tp la ni khabir tgh demam ngam2 7 bln... Adam plak tiba2 suara jd rock...sian anak2 mama. Mudah2an Cpt sembuh ye... K la, nnt update lg... Mau tido skangni... Gudnite...

2 comments:

3uri@ni said...

Alhamdulillah, org kat Labuan semua ok, Khabir pun demam2 manja je harapnya (^__^) Diam lama ingatkan kot ada apa2. Aku tgh memaksa diri mula wat keje la ni,huhuhu

nanazack said...

>>zue..
alhamdulillah...sume nye ok je kat cni..line tenet dh ok, line tepon pun dh aktif smula..kah kah kah...khabir tu demam beralih bulan kot...sbb dh lebih sebulan dah dia dh boleh agkt montot tp smpi la ni masih xdpt adjust utk duduk @ merangkak...kekekeke... kot2 pas baik demam ni terus dpt upah agaknye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...