Tuesday, March 27, 2012

bersiaran kembali...

alhamdulillah...syukur ke hadrat illahi kami sekeluarga masih bernafas di bumi Allah ini...lama x blogging kan.. sunyi sepi je blog nie....bkn tn umah xde, ada sbnrnye cuma xberkesempatan nak online.. bkn sbb bz tp atas sebab2 yg xdpt aku nak elaborate pjg2 kat cni...

duduk ditempat org lbh2 lg di pulau, mengajar aku supaya lebih berwaspada, lbh prihatin, lebihkan tumpuan pada anak2 yg kecil ini (sbb mereka ni kan ada 6th sense kan), bykkan amal ibadah (yg wajib dh tentu kena buat kan, yg sunat juga jgn dilupakan) supaya boleh menjadi benteng pd diri kita....

syukur sbb skangni sume nye dah kembali normal...pada yg tertanya2, hehehe bunyi mcm suspen kan...tp ye la, kat dunia ni bkn manusia je kn yg ada...pelbagai jenis mahkluk Allah yg lain pun ada gak tinggal di bumi ini...so, sentiasa beware la ye...

apa2 pun, skang kami sekeluarga dh boleh hidup aman damai seperti dulu...InsyaAllah...doa2kan la kami di pulau ni ye...Aminnnn...

2 comments:

3uri@ni said...

Alhamdulillah, seme dah setel la ni ye. Take care eh

nanazack said...

InsyaAllah Zue sume nye dh kembali normal ;)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...