Saturday, April 14, 2012

Update....

Tenet wat hal semula.. Ambik ms 3,4 hari utk connect... Sabo je la kan... Ada gak kena humban ke tong nanti..grrrrr

Khabir baru baik demam... Pas baik demam, terus kena campak plak... Patut la xleh tdo malam... Bgn pg dah penuh merah2 1 bdn.... Skangni alhamdulillah dah beransur surut campaknye... Bak kata nenek, khabir ni serba serbi nk cpt. Nk kuar dr perut cpt, nk merangkak cpt, nk duduk cpt, n skangni yg terbaru dia dah leh berdiri smbil paut pd apa yg boleh dipautnye... Oleh kerana serba serbi cpt, hasilnya dah 2 kali terjun katil... Sian khabir....

Adam plak, mulut makin byk, tp xsume org paham... Cuma mama Papa dia je yg paham....hihihi.. Suara rock pun dah ok...

2 comments:

3uri@ni said...

Alhamdulillah sume cepat ye Khabir (^__^) tp takyah la cepat2 sgt slim, suka tgk tembam2 tu, hehehe

nanazack said...

Zue, merangkak atas tilam je dia berani... Kalo atas lantai dia tkt...hhihi...tembam tu aku xkisah, tp yg xtahan tu dia ni lasak+kuat la...Papa dia pun kdg2 surrender dukung lama2....huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...