Tuesday, April 17, 2012

Bihun singapore

Wahhhh... Nk gak sibuk wat mi ni kan....hahaha. Tp sori la, xde nk hias2 sebab takat makan berdua ngan Adam je... Nanti versi ptg baru letak 'topping' nye ye...hihi. Korang suka bihun cap apa ye? Aku sblm ni selalu pki cap gajah sebab mak aku pun guna tu tp dah duduk cni cap tu xde plak... So pki la cap Eka... Ok gak mi nye... Ms rendam mmg kejung tp bila dah msk mmg lembut la...

Ni saja utk hr ni ye....

2 comments:

3uri@ni said...

Wahhh, sungguh pantas sekali ye, hehehe

Aku pakai cap eka gak, tp sebenarnya, aku main beli je, tp takat ni, ok je la. Yg cap apa ntah, yg label merah tu, sauh ke apa ek, lama dah tak jumpa.

Eh, ko kalu rendam, pakai air panas ke air sejuk? Aku biasa nak cepat, rendam air panas, kehkehkeh

nanazack said...

Aku pki air paip je Zue, tp Kalo nk cpt mmg ltk air pns ckit la tp jgn byk tkt jd lembik sgt plak...huhuhu

Bahan dah ada kan, tu yg laju je wat...tp bab nk hias tu yg mls...ahaksssss

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...