Wednesday, February 17, 2010

update!!!!!!!!!!!!


uwaaaa...bila la aku nak update blog nie...rindunyeee.....

stat blk dr lahad datu hr tu, xsempat2 nak update....just sempat upload gambo kat FB jek..tu pun utk tatapan famili kat kg....

parents aku bercuti kat sini sblmni...tu yg ngan aku skali slow nk online...hehehe...

adam plak tgh giler nak jalan....lum dpt kaki sepenuhnye cuma dah jauh gak la dia dpt jalan....aku gak yg xleh nak duk diam...dia dah pandai main dapur gas, main botol minyak...uwaaaaaaaaa!!!!!! huhuhu

keje umah makin berlambak!!!! pening2....

cik abang pun tgh duk sibuk cari umah sewa yg sesuai utk kami bertiga....

sume bzzzzzzzzzzzzzzzzz....huhuhu


2 comments:

~Huang Yo Shi~ said...

Yeay! sukenye aku baca updatemu...hehehehee...

Unknown said...

asal aku nak start update jek, adam mesti merengek la, g dapur la...huaaa tu yg asyik xsempat jek nak update... bila dia tido, mcm2 keje plak aku nk wat...huhuhu

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...