Thursday, July 22, 2010

award

uwaaaa...dpt lg task...huhuhu lama dh xwat task mcmni lg...xpela, aku cuba ye effa...hehehe

5 perkara menarik ttg saya???? -ayoyo..payah ni...

1 - hmmm...aku ni jenis mudah merajuk n mudah tersentuh ngan kata2 org kalo kata2 org tu lgsg xberasas....mudah naik angin gak kalo xkena gaya...hahaha....

2 - aku ada parut kena jahit kat pp kiri aku kalo korang tgk btul2...dpt ni ms darjah satu....jatuh kat bilik air terkena bucu kolah (kolah umah aku dulu segiempat sama, so kena pd bucu yg 90 darjah tu la..)...huhuhu....tp pipi kanan ada lesung pipit yg sgt kecil tp dalam...hehehe

3- kat badan aku ada 1 lekuk...hahaha...kat mana????? hanya famili n husben aku je yg tau...kah kah kah kah....

4 - aku penah accident sebulan sebelum tunang....n disebabkan accident tu la peranakan aku mudah turun smpi la skangni...huhuhu

5 - dulu ms kena pindah skolah ms darjah 1, aku nangis beb!!! hahaha....nangis dlm kelas...kaw kaw nangis tu...ekekekekeke

k la....aku pun xtau nk tulis apa lg...kepala pun tgh buntu lg nie....mata adam lak tetiba je bengkak nie...huhu...k, nk pas kat sape2 yg kenan nk wat task nie yek....

ok...cau cin cau....

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...