Friday, July 9, 2010

new episode..

salam semua....entry ni khas buat mengubat kerinduan pd mereka2 yg rindukan kami...ahakssss ada ke yg rindu...huhuhu...xpela, sape yg meluat tgk kami, aku xmenghalang pun...hak msg2 kan? n siapa yg ternanti2 kan kami, here we come!!!! :D

seperti biasa, muka tuan rumah ye...hahaha...ntah muka pesen apa la msg2 nie....huhu..lokasi mcm biasa la, kat 1Borneo.... :D

ragam adam yg makin menjadi-jadi...skang dh pandi xmau g mandi.... n dh pandai pilih nk mandi ngan sape....sabo je la...

xde keje...adam suka tgk esclator atas sbb leh nmpk muka dia kat cermin...kami tumpang aje...hahaha

ni ms adam demam pns hr tu...ms ni dh kuar bintik2 kat bdn dia....sian tgk dia ms ni...seb baik la jojo asyik duk kol aku bg tips....

ni ms dh ok ckit....hmmm si kecik ni suka sgt main member kad mama...nk shopping online ke??? jom!!!!!

ms ni tgh demam lg, tp papa on duty xblk rumah....tp xpe la, biarkan je la dia nk wat apa pun, jnji adam bahagia ngan mama kan? *wink wink*...


ms ni adam dh stat xsdp bdn, tp sape yg tau, cuma aku ngan abg je yg tau....org lain nak tuduh aku, tuduh la....

ni ms meeting BAKAT MAKS yg terbaru hr tu.....pas senamrobik, smbg meeting plak....adam duk ngan papa....

k la, wat ms ni gambo layan ntah apa2 je dulu ye....kang kalo sng2, aku update lg ye.... bubyeee :D

6 comments:

$ue @nim said...

rase cam dah lama x tgk ko tepek muka tuan rumah kat blog ko.. :D
skang adam dah baik sepenuhnye ke... moga2 cepat baik k..

Unknown said...

>>sue..
alhamdulillah...adam dh sihat sepenuhnye....mggu lepas pun dia dh senamrobik skali :D... thanks ye sue..

Effah Mahat said...

nana.. nana ada ke masa meeting? adei... tak nampakk.....

Unknown said...

>>effa..
ada la...aku duk sebaris ngan midah..hehehe...duk kat atas tu menahan kesejukan n kelaparan ms tu...tp ms amik gambo xsempat sbb adam dh kalaparan jugak..huhuhu..tu yg terus masuk keta je... :D

3uri@ni said...

Haaa...cam nie la baru best, ada entry baru, ada banyak gambar, hehe...sapa2 yg tak suka blog yg ada banyak gambar tuan umah tu, takyah la sibuk2 nak baca yerrr...aku memang suka baca blog banyak gambar tuan umah nie, meriah sket kan, leh le tgk wajah terbaru tuan umah, lantak la org nak kata apa pun (sbb aku pun suka tepek gambar sendiri gak, kekekeke)
Alaaa...bukan apa, tu je la cara nak update kat adik beradik keadaan terbaru aku kat sini, huhuhu...tetiba rasa sedih dan sayu pilu (sebab rindu)...kadang2 cam nak dekat hari2 aku ngan Tipah berbalas mms, tunjuk muka terbaru masing2 (walaupun sama duk tang tu jugak mukanya)...sapa2 yg paham tu paham la, sapa2 yg tak suka tu, blah aje la kan, aku bukan acu pistol kat kepala sapa2 pun suh baca blog aku, hahaha

***Eeiiiii...apa aku melalut pagi2 nie....nie mesti sbb ko lama sgt tak update nie...membuatkan aku jadi jakun kat comment nie, kekekeke

Unknown said...

>>zue..
wah wah wah zue, ko pembakar semangat aku la pg2 nie...hehehe...tp mmg btul, niat kita berblogging sbb nk merapatkan silaturrahim ngan adik bradik yg jauh2 tu, tp dh org slh tafsir, apa nk kata lg kan?huhuhu.... psg intenet kat umah, bkn setakat nk berFB je ye, byk lg info leh dpt utk memajukan diri ini...btul x? hehehe

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...