Monday, August 9, 2010

3D 2N

alhamdulillah....kami dh pun selamat berhujung minggu kat kl baru2 nie....apa kteorg wat kat sana? saje2 je nk cuci mata...huhhu...tp mgkn ada sesetgh org berpendapat kami ni just membazir duit sbb wiken kat kl.... ada kami  kisah? hahaha.....plan ni mmg dh lama kami wat...sjk dr awal thn lg...tiket pun beli dah lama, awal thn lg...biasala kan kalo ngan airasia nie...booking 6bln awal.....so, xyah la kot aku citer pjg lebar sbb musabab kami wiken kat kl k? --> bunyi mcm marah je kan? ni ada kaitan ngan kes sblmni ye...huhu

kami mmg dh siap2 booking hotel skali..btul2 kat bazar masjid india tu...ekceli aku ngan abg xtau pun lokasi hotel tu, main agak2 je...tp kira ok la sbb kuar hotel je mmg dh tmpt shoping....lg pun kami bkn nak holiday, kami ada misi...hahaha...misi utama ada la sbb adam....

tmpt wajib yg kami tuju, MYDIN...hahahaha....ntahla, asal ke KL je mesti singgah mydin dulu....tp kami suka g yg kat subang tu....g yg hypermarket terus, sbb walaupun rmi, tp xla rs sesak...nak jln ngan budak pun selesa lg la...n yg penting, kurang le bau 'keti' bangla...huhuhu....kami naik apa ke sana? jeng jeng jeng!!!.. parents aku pun turun kl gak, so kami join je la keta parents aku....tu yg leh melangkah jauh ckit kan, kalo x, xdpt la kami nk jejak ke sana.....n 1 lg, kalo ke mydin ni, aku suka sgt mkn claypot kat foodcourt....n guess what? adam pun minat gak mkn claypot nie....so, semakin slow la aku mkn sbb benda tu kan berasap2..adam plak xsabo2....

abis memborong kat mydin, kami pulang ke hotel plak....smpi je, terus solat, n kuar blk sbb nak joli katak kat jalan TAR plak....tapiiiiiiiiiiiiiiiii, rminye umattttt...huhuhu....xsgp aku nak meredah.....jln2 dkt2 je la....kesian kat adam gak....last2 g ARIANI....sambar 2helai je...huhuhu...sbnrnye nak sambar lbh lg, tp sian tgk adam dh letih.....g mkn kat A&W (kat kk xde tau...huhuhu), pastu aku blk bilik ngan adam....abg jln sorg2 pastu... bg peluang...hehehe.....kul 12mlm baru dpt tido sbb setelkan packing brg dulu....

esoknye, pg2 lg kul 6.30am kami dh cek out....gelapnye...kalo kat sbh, dh terang benderang...hehehe....seb baik la adam xmeragam sbb dia pun mmg biasa bgn awal kul 5lbh....smpi lcct pun, org dh rmi....yg lpg aku xsuka, bila nak cek in....punye la lama nak menunggu....bila pki self cek in, xbleh plak...ada problem..nak xnak kena gak la beratur pjg2 tu...huhu....

kul 1 tgh hr dh smpi kk...hehehe....nak kata puas, mmg xpuas la sbb ada lg brg yg aku list aku xdpt...especially tudung aku...huhuhu...ni pun dh duk teringat2 je kat ariani... ye la, sbb diorg tgh sale... kalo xwat sale, xdenye aku nak ingat2...huhuhu.... ada sape2 yg baik ati ke nak tolong belikan? hehehehe....

k la, takat ni je dulu...gamba??? ada tp xbyk pun sbb sibuk jalan kan...heheh xhengat lgsg nak bergambar sakan.... kalo aku rajin, aku upload ye...lastly, SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK :)....mudah2an kita sume dpt meningkatkan ibadah kita di bulan yg mulia ini...Aminnnn.... selamat berpuasa ye..aku minta ampun dan maaf jikalao ada terkasar bahasa sehingga wat korang terasa ke ye selama ini ye. aku pun manusia biasa.....

4 comments:

3uri@ni said...

Bila dah pk kan pasal anak,biasala kan, secara paksa rela kansel plan nak gi sana sini, nak beli itu ini, sian kat budak kecik tu (walhal kesian gak kt diri sendiri, kikiki)...aku ari tu masa gi jj penang, pun x puas lg nak shopping (padahal atuk dah kasi aku lebih 2 jam), sbb kesian kt Naurah (dan kesian kt diri sendiri sebab aku dah penat dukung dia, huhuhu)...

***ariani less banyak mana?

dinie said...

bestnyer nana dpt beli tudung ariani, sne lg byk pilihan kan.. syok2.. kami insyaAllah sblm blk kg nk g shopim gk KL haha..tp ariani belom tau..hehe..

Unknown said...

>>zue..
tu la kan...sbb kan anak, terpaksala berkorban...ececece...walhal dlm hati meronta2 nak ke sana sini...hihihi

ariani tgh wat buy 1 free 1 utk plain full lycra n awning thai silk...pastu yg platinum nye (yg mcm wardina pki) ada la nak kat 50% kalo xsilap la sbb nak cpt hr tu....aku mcm biasala, cuma kenan ngan full lycra je la, pastu tu yg plg murah...ahakssss... ko suh tipah jenguk la, dia mesti lg arif...hehehe

>>onie..
yg kat 1B tu diorg dah mark up kan harga nye, tu yg bila masuk mcm xpuas ati je, pastu xbyk pilihan...huhuhu....kat jln TAR tu rupanye dh bukak 2kedai, dulu 1kedai jek...

CtQatrun said...

nana....aku nak gi ariani seksyen 7 shah alam esok...
nak kirim????
:)

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...