Wednesday, August 18, 2010

longan n kurma

salam...

hr ni pose x? aku alhamdulillah....masih dpt berpuasa hr ni wlupun dh kantoi bpe hr...biasa la kan org pompuan.. huhu.... setakat smpi hr ni, menu berbuka aku mmg simple bangat la... sbb pd abg, jnji lauk baru...xkisah la simple mcmne pun...ikan goreng, telur dadar pun bedal gak... :D... kalo takat beli lauk kat param, mmg abg xpandang la...bkn sbb cerewet, tp tkt skt perut... sbb kami dh ada pengalaman sblm ni.....

sepanjang puasa ni, adam pun turut bgn sahur gak, pun turut berbuka sama...korang tau2 je la bila dah sahur n berbuka sama2...mmg aku la yg jd mangsa....kena layan dia dulu smpi dia puas, bru la aku leh mkn...n semenjak  bln pose ni gak la adam makin galak nk breastfeed smula...sblmni dia dh ok je minum FM...n dia pun dh nak minum FM dlm trainning cup dia...tp lately ni plak dia xmau...kalo buat kan pun, dia minum ckit, pastu terbuang mcmtu je la...huhu....

nak xnak, aku terpaksa la gunakan talian hayat ku smula....hahaha...mcm jgn lupa lirik plak kan.... sbnrnye, talian hayat aku tu adalah air longan dan kurma...yg brand season tu.... aku kalo minum air ni, susu aku akan byk la.... kalo soya tu mmg leh tambah susu gak tp aku xleh la sbb bila minum soya je, badan aku akan angin...nnt mula la aku skt2 badan.....

so pd sape2 yg masih tercari minuman yg lh tmbh  kan susu, cuba la minum ni plak ye :)... sharing is caring...

4 comments:

dinie said...

yeke..tq nana sharing..

Unknown said...

>>onie
try la onie, ngan aku mmg serasi la... :D..

dinie said...

betulla nana..menjd..hehe..tq

Unknown said...

>>onie...
serasi ngan onie gak ek...tp jgn minum slalu sgt plak sbb manis kan? takut kena skt lain plak nnt :D...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...