Friday, September 3, 2010

jumaat...

wahh...hr ni dah hr jumaat plak...huhuhu...satu benda aku xwat lg nie....dlm pala otak ni, mcm2 benda dah listkan, tp xgerak2 gak....ha!! abg dh blk smlm ms sahur....awal sehari atas sbb2 tertentu...huhuhu....tp hr ni kena duty gak la...mgkn duti on call je kot harap2 mctu la nk nye...

baju raya utk aku ngan abg, 1 pon xbeli lg...utk adam, mmg awal2 lg dh siap kan... kuih raya? 1 jenis dh siapkan hr tu...1jenis lg dah tempah kat kwn, nnt blk kg bru g amik....yg lain2, nnt g beli kat kilang je kot...maleh nak pikir2...

ikan bilis, udang kering, sotong kering, ikan terubuk, belacan, kuih cincin sumenye xbeli lg...huhuhu... tu la, plan punye la plan, skali sume berterabur plan kami....mmg xsangka plak abg kena g nyelam last minit hr tu...tu yg berterabur sume plan kami.... nak join pot luck pun dh xdpt...dah 2x miss...huhuhu...shedihnyeeee....

oh ye...kalo korang nak tau, kami akan pulang ke smenanjung isnin 6hb sept ni...fly mgkn dlm kul 5:30pm dr KKIA (insyaAllah kalo xde kena delay).....sape amik nnt? insyaAllah my father akan amik sbb smpi dh mlm.. kalo smpi awal, kami mgkn naik public transpot je, tp disbbkan smpi mlm, kena la ada org amik...huhuhu...

smpi smenanjung, mcm2 benda aku dh plan...tp tu la, tu sume plan je kan...xtau la menjadi ke x...cuma dh dpt aura je, mcm xmenjd je plan ku itu...sure ada agenda air mata nye la....huh!!! nyampah nyeeeeeeee..... xsuka! xsuka! xsuka!!!!!!!........... YA ALLAH! KAU TABAHKAN LA HATI HAMBA MU INI UTK MENEMPUH SEGALA DUGAANMU.....KAU LEMBUTKAN JUGA HATI HAMBA2 MU YG BERADA DI SITU...AMINNNNN....

doakan la smoga kami slmt pulang berhari raya di smenanjung ye... sapa2 yg dekat tu, mehla jemput dtg ke rumah parents aku... lama nye xjumpa korang...huk huk huk...tiba2 je rs sebak kat hati nie.... serius, kali ni aku xdgr lg lagu2 raya....mmg xnk dgr pun :(....xtau nape.....

3 comments:

dinie said...

come on nana.. happy2 kan dirimu.. hehe.. org mmg cenggitu, xpat lari..kena hdapi, wt muka sadin je keh..hehehehe..

3uri@ni said...

Ko balik raya kt BP eh :D jalan baik2 eh, lama ke balik? kalu umah atuk dekat2 situ, buleh jugak aku gi umah ko

***Baju aku dah setel, baju naurah, dah setel kot (asal jumpa je beli, dah berlambak2 baju raya budak tu, haha), baju babanya aje yg tak setel lagi, hehe thn lepas, baju baba nya first sekali setel, baju aku last yg setel, nie kira balas dendam la nie :D

Unknown said...

>> onie...
huhuhu...tu la, igt wat muka sardin cap ayam je la nnt...will try da best...

>>zue..
yup, blk bp jap dulu...tp 1st raya kat pt jawa...ptgnye bru blk bp kot...aku dah dpt 1 bju...tp thn ni cacamarba la...xdpt nk sama...huhuhu xpe, xsama kaler xsemestinye xsehati sejiwa kan?? hehehe...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...