Monday, January 10, 2011

ada kes lg :(..

rupa2nye ada kes lg kat tmn nie...bkn takat tayar lama kami je yg ilang, tp ada lg kes yg lbh serius.... kali ni kes RAGUT yg melibat kan peragut dan seorang wanita mengandung...kesian kan bila dgr perempuan ngandung kena ragut...

aku pun xbpe pasti citer sbnrnye sbb ni pun abg dpt tau dr kwnnye yg duduk setaman ngan kami gak.... citer nye mcmni, perempuan ngandung ni anta anak nye ke taska waktu pg, jln kaki je....aku rs, mungkin peragut ni dah perhatikan perempuan ni dah lama kot...n malang xberbau, perempuan ngandung tu kena ragut....dan yg tambah menyedihkan lg, masa perempuan tu mintak tolong, pekerja2 yg tgh wat renovation umah kat area ctu leh wat dek je...wat mcm xde apa2 berlaku.....teruk kan???? lgsg xde peri kemanusiaan lgsg....pd hal diorg nmpk ngan mata kepala sndiri, tp boleh xtolong lgsg.....bila aku dgr abg citer psl ni, kecut perut aku dibuatnye....seram...

kes kedua plak, yg ni abg xdgr citer smpi abis....tp ada berlakunye penyamaran....xpasti bpe org lelaki tetapi mereka menyamar jd polis n naik kereta iswara warna putih ngan menggunakan plat number semenanjung... tu je info yg abg dpt...citer selanjutnye xpasti apa yg berlaku.....

smoga kami anak beranak selamat handaknye.....

5 comments:

3uri@ni said...

Mcm2 kes pulak kt taman ko tu eh...risau kan nak bwk anak jln2 kalu mcm tu

Unknown said...

>>zue..
aku mmg xpnh kuar umah kalo husben aku g keje...mmg terperap dlm umah je...xbrani wooo...wlupun kedai runcit xla jauh mana, tp aku xpnh jejak pun....

$ue @nim said...

byk dh kes camni kat tmpt ko nih.. baik korang pindah je la.. eh!!! x de quartes 0 lagi ker... cepat2 la pindah.. bahye tuh.. idup x aman.... kalu x pn, meh balik semenanjung.. hehehe

Unknown said...

>>sue..
tggu mggu depan resultnye...skang ada yg kosong, tp biasa la kan, kalo kena turn kte, dptla aku masuk...kalo x, tunggguuuu lg...huhuhu

Miss Meen said...

Seramnya Kak T_T
Pekerja tuh berkemungkinan pekerja asing yang tak mau libat dgn masalah sampingan k0t kak
Tak pun mereka dah kena ugut dgn b0ss jgn amek tau nnt bil klinik xda 0rg nak bg
Tak pun mereka pun buat kerja neyh jugak sebagai sampingan
Erm..selalunyaa peragut neyh mesti budak2 dadah..budak2 xda keje tetap..budak2 yg kena buang dgn mak bapak...
Seramnyaa kalu ada 0rg perhatikan kita sia at akak yg mengandung 2 T_T

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...