Wednesday, January 12, 2011

aktiviti bosan...

while waiting for papa finish his work....

 uuuuuu....best ni, leh swim swim ni....

 dh mcm gaya hero remaja plak pose adam ni...hahaha

 suka sgt main stereng....bila nmpk papa, mula la mencecet lari kat mama (^_^)

tenang je air ms ni...

 ultraman mania....setiap kali kuar umah, asyik nk pki baju ultraman je...huhu

the only air kotak yg dia nk minum....

 bosan tggu lama sgt, mkn kopok smpi licin...

 smpi terangkat kaki tu...huhu

 ada aje gaya dia...spec ni bleh la dia wat main, kalo hok oakley tu, mau kena bebel ngan papa dia...hehehe

 tgk la gg saya yg kiut ni...hahaha

cubaan sndiri pki...

dh start bosan smula....ngeeeee

5 comments:

$ue @nim said...

ko sll ikut je laki ko gi keje ke.. bagus tol la ko nih... sentiasa di sisi suami.. tiap masa.. hehehe... :D

Unknown said...

>>sue..
xla..ms ni hr sabtu...blk dr jln2 kt 1B...nak anto aku blk umah, pastu patah blk smula cni jauh woooo...tu yg dia angkut skali aku ngan adam duk diam2 dlm keta...hahahaha....

$ue @nim said...

ohoho.. igtkan ko ikut dia gi keje.. aku mmg x panh ikut asben aku gi keje.. bosan gile baban dok tmpt dia.. tapi kalu dia kena keje or duty ari sabtu ahad, dl time xde anak sll ikut.. tapi time dh ada anak kecik ni, ssh skit la.... tmpt dia spesel skit.. siap cam umah.. cuma xde dapur je.. pahtu bosan2 leh tgk tv..siap ade astro gtu... hehehe..

Unknown said...

>>sue..
aku pun kalo ikutkan xingin nak ikut, tp ms tu tetiba plak kena pgl, tu yg follow aje la...

wah, best gaban tmpt laki ko tu...leh lepak2 baring2 la gitu..hehe

$ue @nim said...

mmgbest giler tmpt dia... tapi sblm aku gi tu, kena cek line dl la.. kalu xde org kat tmpt keje dia, br la aku gi... selesa skit aku kat sna.. nk guling2 ke,, nk tonggang tebalik ke, xde sapa kesah.. :D

kalu aku dok tmpt ko masa tu, mesti bosan gile gak. tgk adam pn dh abiskan kopok sebalang.. eh!!! ama adam lak abiskan ape.. :D

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...