Wednesday, November 19, 2014

Kek karamel coklat

Lama x main baking2 ni... Kalo xsilap ms start diet Kat labuan dulu.. Pastu hilang semangat nk baking sbb kabinet dapur kena serang dgn anai2 plak.. Bila dh pindah sini, dpt bilik kabinet baru, baru la hati berbunga nk baking.. Tp tu pun asyik xsempattttt je la.. Ada je keje rumah ni xsetel.. Ha, psl rumah yg Kali ni nnt kita cerita ye.. Tp apa2 pun, kami sekeluarga sgt bersyukur kerana dpt peluang utk berkumpul semula seperti sediakala dgn secepat nya.. 

Ok, berbalik pd cerita baking.. Teringin sgt nk try mkn karamel coklat.. Bahan2 mmg sentiasa ada kt dapur tu tgl malas xmalas je la kan..so smlm baru la terhasil caramel kek ni.. Xpernah mkn pun so mmg xtau apa rs yg sbnrnya.. Tp bila dimakan sejuk2, mmg wallla la..hihi.. Dh nama pun kek karamel kan.. Apa saje yg berkait dgn karamel mmg sdp dimakan sejuk2..Tp resepi ni byk yg aku derhaka sbb nk ikut kesesuaian anak tekak ni..

Tiba2 ada kawah kt tepi tu.. Xtau sbb apa. Mgkn kukus lama sgt kot sbb ms kukus ni api mmg dh cukup slow pun.. So, enjoy the cake ^__^

2 comments:

3uri@ni said...

Alhamdulillah, seronok eh duk KL na :)

genuine_pills said...

heyyyyy it makes me hungry. I wish i can cook and have a taste like yours. Unfortunately i was just too busy doing my online job

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...