Thursday, July 10, 2008

gi klinik...

hari ni gi klinik...appoinment patutnye 8/7 kat Manjung, tp kali ni start menumpang kat bt pahat je la...nurse td pun dh pening ngan aku sama ada nak bukak buku baru ke x....hehehe...aku ni dah la duduk xmenetap...abang balik je, aku balik manjung, kalo blayar je, aku duk bp...

hr ni 1st time cek kat klinik pesta....aduhhh!!! ingatkan datng awal kul 7.40am, dpt no awal2...skali sampai2 jek, nurse dah start pgl patient....alamatnye, aku dpt no lewat la nie...mmg sah! aku dpt giliran ke 20....tu pun aku rasa mcm 200...lama bangat nak tgu...8.45 bru dpt kena pgl....pastu kat sini serba serbi wat sndiri, kalo kat manjung tu, nurse yg tolong cek kan...hehehe..ye la, lain tmpt, lain la caranye....

td dh start kena cek gigi...skali..alamak!!! gigi ada lubang kecil la...doktor suh tampal...aku ckp, aku nak wat kat private, xnak wat kat gov sbb abg iparku dh ada rekod teruk kat sana....bln lepas dia g cabut kat gov, skali ada jangkitan kuman...kena refer pakar kat muar plak...smpi la ni masih wat treatment ngan pakar kat muar....smpi operate tu...huhuhu...seram aku dgr bab2 cabut gigi nie....

td pun dah dpt ubat 4 jenis...hmm rasa2nye mcm nk tukar pada 1 jenis jek la....mcm xbest jek ubat nie....tp xpela, aku try jek dulu dlm semggu nie, kalo ok, proceed, kalo x, amik ubt lain je la...

k la, korang doakan la kesihatan aku nie yek...smoga aku dan bb slamat dilahirkan.....Aminn...

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...