Tuesday, July 15, 2008

Tuesday morning...

pagi semalam, abang dah bertolak ke KK...then, petangnye dah naik kapal n terus jek belayar....huhuhu seminggu lagi la baru ku boleh contact ngan abang....rindu rinduan la...


malam tadi, perut ku sakit sangat sangat...tegang n keras....tak tau kenapa...mungkinkah disaebabkan beralih bulan ataupun sebab aku makan lauk lemak ulam jantung....aduhhhh!!! memang seksa nak tido mlm td....tp akhirnye, tertido jugak aku....


pagi ni aku terus jek mencari buah prune ku untuk proses penghadaman...huhu mmg seksa bila sakit perut time mcm ni.....



prune yang ku ambil

3 comments:

azila said...

hrp2 ko sihat la nana ye...jaga diri elok2 + jaga kesihatan ko tu..:D

nanazack said...

mintak2 mcmtu gak la sampai slmat ke hujung bulan :)...

zuri@ni said...

Ko tau tak, buah prune tu kalu wat agar2, sedapppp...tapi aku lupa resipi dia...kakak aku yg cikgu tu selalu buat...sedapnyer!!!! Yang aku ingat, dia ada letak susu pastu buah prune tu dia lenyek2...tu jerk aku ingat, hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...