Monday, July 7, 2008

good news or bad news.....

aku baru jek dpt kol dr abang....dia kol dr jeti KK....esok abang nak BALIKKKK!!!! best nyer.... but...dia balik bkn saje2....kena g KL sbb urusan ke France tu....alahai....lemahnye otot otot ku ini...rs mcm abang kena bertolak awal jek dr jadual yg dh ditetapkan sblm nie....

kalo btul kena g awal, ok gak la, kurang2 dpt gak aku beraya ngan abang tahun nie....kalo tempoh dipanjangkan plak....aduhhssss, rindu serindu rindu nye lg la nmpk nye nanti.....janji masa aku bersalin nnt, abang ada kat malaysia....tp kalo kena waktu bertugas, aku berserah je la...

ni yg xsabo sabo nak tggu esok....ada gak xdpt tido mlm nnt...hehehe

3 comments:

mommysarah said...

nana...adakah ko kenal kat aku??? alhamdulillah, melekat gak akhirnya. jaga baik2 tau.. jgn stress2.. koz stress pun bleh effect kat baby ko... ko keje ker skrg? dah tak keje kat p'jaya kan?

nanazack said...

semestinye aku knal ko la, ina :).. mcmne ngan sarah skang? dh bertambah sihat? itu la, aku cuba ngan sebaik2nye xmau stress nie...kena happy go lucky jek...huhuhu...leh ke??

Zuriani said...

ecececehhh....rasa berbunga2 jerk hati tu hubby nak balik kan :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...