Saturday, July 5, 2008

jaga iman...


hari ni, long mintak tolong jagakan iman sbb org yg jg dia slalu tu ada hal lain plak...aku on je la...mmg xkisah jaga anak2 sedara ni...lg pun dia ni pun xla lasak sgt...bru nk blaja duduk je la skangni....tp aku ngan iman jarang berjumpa...smlm pun, bila jumpa aku, dia dah melalak...tp pg ni bila tgk aku, dia xmelalak, tp smpi la ni blum nak bersuara lg ngan aku...hehehe segan kot si iman ni ngan aku (^-^).....last2, dia merengek2, aku pun wat kan susu n masukkan dlm buai...terus jek dia tdoooo...zzzzzzzz...


iman ngan bantal busuknye...


iman bangun dr tido nye....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...