Thursday, August 7, 2008

muffin...

ptg td g umah long...pakat sama2 wat muffin guna resipi yg aku dpt dr forum...org ni kata hasilnye mcm muffin kat kenny rogers....aku pun rs mcm teruja nk try...bhn2 smlm dah cari...hr ni nk test la plak...
hmm...tp hasil yg aku wat sungguh xmemuaskan hati aku...ntah la, hrpn terlalu tinggi agaknye...huhuhu...rs mmg ada, wat perisa vanilla...tp yg aku wat mcm kering la texture nye...pastutnye lembap2 ckit...padat mmg dah padat, tp tang atas tu la aku xpuas ati...
last2 long alter wat coklat plak, skali tergebu sgt...ms bkr cantik aje, skali bila dah sejuk terus jek muffin ni mendap...aduhhhss...apa la yg silapnye...huhuhu...


2 comments:

zuri@ni said...

Macam merajuk jerk muffin ko na, hehehe...takpe, cuba lagi eh :)

||syazwaniadnan|| said...

k.nana..
nanti kite buat post motterm ye!!
nti wani 'reda' dr exam, nk try bake this muffin gak..

nti kite tgk ape yg merajuk bak kate kwn akk :P hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...