Tuesday, September 16, 2008

shopping online & free gift...

hari ni, aku mmg menunggu courier service hantar brg dari Butik MyDreams yg aku pesan semalam....tunggu nye tunggu, dlm kul 11 gak la lori tu sampai...perghh!! punye la beso lori tu, tp brg aku cuma ciput je...hehehe... aku beli blouse maternity warna hijau ( rm39.90, after less rm27.93) pasal nak matchingkan ngan tudung net id yg aku beli ngan IDA tempoh hari....hehehe, bila dah mix & match, padan sesgt la pulak....ni yg xsabo nak melaram baju ngan tudung baru nie...(^_^)...


ptg nye pulak, ada satu minah ni dtg...aku lupa pulak yg aku dah wat appoinment ngan dia nak jumpa...dia nak wat survey pasal susu katanya....ntah dr mana dia dpt no aku, xtau la...senang pulak dia cari umah ni...main redah je dia kata....demi tugas katanye...hehehe....simple je soalannye, memula tu aku mcm malas gak la nak layan pasal soalannye ntah apa2 jek la....tp pasal dia kena isi borang survey tu, aku layankan je la....pas abis sesi soal jawab tu, terus je dia bg aku towel free...terkejut gak aku....tetiba je dpt hadiah lg....ishhh murah rezki betul la baby ni...mintak2la sampai ke besar la rezki baby ku ini murah....

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...