Monday, October 27, 2008

aktiviti hari ini...

tgh hr td kul 1.30pm, abg kol dr toulon (sana dlm kul6.30am)...just nak inform yg group dia akan bertolak ke disney dlm kul 8.30am...tido dlm 2mlm kat sana, pastu terus ke paris plak katanye 2 mlm...pastu baru bertolak balik ke airport....huhuhu minggu ni abg mmg jalan sakan sbb kursus dah abis jumaat hr tu katanye...so, minggu ni mmg diorg rilex abisla setelah berperah otak....

aku plak, pg td, bgn2 jek tido rs mcm xbest jek nafas nie...rs mcm semput ku nak menyerang...ni mesti gara2 aku lupa nak slowkan kipas sblm tido...biasa mmg xbuka kipas laju walaupun badan ku sentiasa berpeluh setiap kali bgn subuh...mesti baju ngan bantal basah akibat berpeluh2...mlm td leh plak lupa nak slowkan kipas, bgn tido mmg xberpeluh, tp semput la plak...tp nsb baik xserius sgt...sapu minyak angin jek...nak amik gas, masih xberani...xtau la nape...lagi pun gas aku ntah dah expired ke blum...lama xpki inhaler tu...hehehe....

abg aku dr jb plak blk BP sekeluarga...mak msk kan nasi tomato...aku xdpt tolong apa2 pun sbb hr ni mmg byk berehat sbb semput nye psl...bila abg dah sampai, gagahkan diri ni bgn gak nak jumpa budak2 gonjeng tu...huhuhu...xjumpa, rindu plak, bila dah jumpa mesti pening kepala dibuatnye...hahaha....mana la aku x pgl gonjeng....

*** skangni duk menghitung hari abg nak blk malaysia....lg seminggu abg nak balik....yahoooooo!!!!! (^_^)..........

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...