Wednesday, October 22, 2008

tudung ariani...


ekin ngan mawi dah pun nak kawin...tumpang gembira je la (^_^)...tahniah utk mereka berdua....nak kata aku ni die hard fan mereka, xjugak...tp tu la, aku minat sgt bila dengar mawi mangalunkan irama2 mcm lagu seroja tu....sejuk jek hati ni bila dengar...

ni nak citer psl tudung yg ekin pki tu sbnrnye....tu tudung ariani...haiii...dr dulu dok berkenan sgt2 ngan tudung jenis nie...siap dah promote kat zu lg suh beli...last2, dia dah dpt wat collection dulu...hehehe....dia x g kedai tu sndiri tp kirim kat akak dia jek...mcm aku ni nak g, jauh la plak...tambalah plak skangni, aku dgr kabo, stok tudung kat butik ariani tu sentiasa jek abis... harga pun katanye dah melambung naik...gara2 sejak ekin jd duta katanye...

hmm...pada aku, tokei kedai ni jgnla wat mcmtu...mcm2 cerita aku dgr kat forum...sume nye dr regular customer dia la yg citer...ms baru bukak kedai, siap mintak tolong promotekan tudung diorg...bila dah glamor, wat2 xlayan plak....ish ish ish...seram plak aku nak singgah butik ni...hehehe...tp tu la, satu hr nnt, akan ku jejak jugak butik ariani ni....teringin benor nak try tudung nie....mmg ada jual yg ala2 sama, tp tu la, nak gak try yg original nye (^_^)....

*** kalo ada sape nak bagi hadiah tudung ni kat aku barang selai dua, bagus gak....ahakssss.... (^_^)....

6 comments:

3uri@ni said...

Nie blog nana ngan Khairi ke blog mawi ngan ikin nie, ehehehe
Ari tu ko tgk tak press conference diorang bedua? Kat umah aku masa tu, tgh ujan lebat, siap petir berdentum-dentam lagi, mujur tak sambar tv aku, keh keh keh

Unknown said...

tumpang glamor je tu zue...ngeh ngeh ngeh ngeh.....

tp sweet gak aku tgk gambo tu lama2...ntah mana2 jek aku cilok gambo ni...

conference tu aku tgk ckit jek...tp btul ke mawi tersebut majlis resepsi jd majlis resepi???

3uri@ni said...

a'ah, kelako kan :D nervous, biasa ler...bakal pengantin la katakan :)

fyda said...

salam... aku ada member yg betul2 jual tdg dr butik tu tp reganya masyaallah....tak sanggup aku nk beli. klu betul2 nk, bgtau lah yer... dia niaga kt wanitamelayu.com gak.

Unknown said...

ida...yg kat kiosk xanna tu ke? tu la, tudung ni mmg mahal bangat...aku lum mampu lg nak beli...hehehehe....tp try promote kat zu...dia mmg pki tudung ni yg original :)...

u_saL said...

Tumpang lalu jap ye...

Ade nk promo sket nih. sy ade jual Tudung u_saL. Ala2 ariani / dezahra..
Mura2 jek.
Kain berkualiti..Lycra..lembut & sejuk.

Jom la tgk2 dulu..kot2 berkenan kn.hehe

klik kt link web ni ye...

http://u-salbiz.blogspot.com

TQ...

012-2325122 / 013-3350375
u.salbiz@gmail.com

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...