Wednesday, October 22, 2008

brooch...



semalam ada order brooch berantai via online kat satu kedai ni....ok gak harganye...aku skang ni dah la susah nak kuar rumah rumah, dgn perut mcmni (^_^), nak drive sndiri, stereng dah sangkut beb! kalo kerusi kasi tolak ke belakang ckit, nak tekan kelas plak xsampai, aku yg bantut ke atau kaki ku katik...hahahaha (keta hubby manual jek)...so, byk shopping online je la skangni....

2 brooch ni aku beli pun sbb dah lama tercari2 yg jenis berantai....yg berjuntai2 tu ntah nape aku kureng minat....beli ni pun sbb nak gayakan ngan tudung2 bawal yg lama tu...sian tudung bawal aku...sejak pki tudung instant ni, tudung bawal terbiar...hmmm, xpe, ni aku dah beli aksesori khas utk tudung bawal....hehehe, ntah2 nnt pki ngan tudung instant gak....

sape2 yg berkenan ngan brooch ni, leh la g kedai nie....tokei ni restock brooch ni.....

No comments:

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...