Wednesday, January 14, 2009

ZzzzZzzzzZZzzz...

ni la akibatnye kalo xnak tido mlm...siang hari tido xhengat dunia....huhuhu


7 comments:

Zuri@ni said...

Ya Allah, punya la sungguh2 Adam tido ha, sampai gitu sekali gayanya :D geramnya, cam nak kunyah2 je pipi dia, hehehe...

bongkok lentik said...

alaa cutenye tido...sopan lak tu
mcm dh beso jek
geram....
alaa x ksh ikut meka sape
lg pon bb ni muka dia akan berubah2 lg bile makin besa

nanazack said...

>>zue...
ko jgnla kunyah pp anak aku...kang terus kuncup plak muka dia...hehehehe

>>rynne..
sopan ek adam tido...huhuhu...mlmtd dia xmau tido semalaman....aku gak yg tetido berkali2...xlarat wei jg sorg2 dgn perut skt mcmni......

Anonymous said...

hohoooo...comey tengok gaya tido budak adam ni...kalau tido siang tak hengat ni alamatnye...qiamulail la maknye ni...kene betulkan cepat waktu tidonye ni...kalu tak nayo laaa...1-syah.

nanazack said...

isyah...mcmne ek nak betulkan waktu tidonye...dah puas aku kejut waktu siang, adam ttp xmau bgn gak...tp bila mlm hari...ya rabbi, matanye payahnye nk lelap....mmg skang ni aku qiamulail je la tiap2 mlm....huhuhu

Anonymous said...

Masa fisrt 3 months awal ni ko kene kene betulkan...kalau ko mampu, ko ajak die main siang...tapi make sure die cukup tido...kene cek baby seusia dgn adam kene tido berapa jam sehari...kalau boleh berjadual, ulang selama 1 minggu, insya allah die senang ikut utk hari2 yg berikutnya.
-isyah

nanazack said...

isyah, skang adam nak tukar ms tido dia...wat ms skangni, tido siang dia dah xsekerap mcm dulu...waktu mlm plak, skangni hampir setiap mlm gak la dia tido lena, alhamdulillah....thanks for ur advice (^_^)...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...