Sunday, January 4, 2009

newborn....

uiks...lama giler xupdate....rasa mcm kekok plak nak online bila dah ada baby nie (^_^)...

salam pada sume readers....alhamdulillah, aku dah slamat bersalin pada 22hb disember 2008 jam 8.12mlm. baby boy seberat 3.62kg. aku bersalin secara operate setelah berjam2 lama nye cuba cara normal, tapi xberjaya gak walapupun telah di induce sebanyak 3x...tp apa pun, aku bersyukur kerana aku dan baby selamat akhirnye walaupun byk komplikasi....

sehari selepas bersalin

hari nak balik ke rumah (24hb dis 2008)

ok, yg lain2 aku update kendian ye....bubye....

9 comments:

Zuri@ni said...

Akhirnya dapat jugak aku tgk gambar adam khair :) comelnya baby :)

husna_8880@yahoo.com said...

Salam nana...tahniah ekk dah dpt baby...welkam to parenting world!!...:D

Anonymous said...

comel mcm aku...wakakakkakkakaaa..tahniah again kak..nanti raya cina aku balik aku dtg umah ko k..kim slm kat adam k..ko dh curik nama bakal anak aku...hehe...

bongkok lentik said...

na
congrats...
xpe operate ke normal ke x kisah
janji sume slamat
take care

azila said...

nana,HUGE CONGRATS!!
baby pon GORGEOUS!!!
;)

nanazack said...

>> zue, husna n azila...
thanks for the pujian...aku lak yg tersipu..ahaksss....tp tu la, anak aku ni byk ikut muka papa dia la...muka aku xdak pun...huhuhu

>>zeti..
ko jgn lupa tau dtg umah aku raya cina nie...sediakan skali ang pau tau...hehehehe

>>rin...
bila dah slamat ni, mmg dah xkisah la normal ke ceaser...jnji slamat kan..(^_^)...Aminn...

Anonymous said...

Salam cak! Pas bersalin ni kene happy2 & positifkan diri...takut nanti kene baby blues...-i-syah.

nanazack said...

>> i-syah..
thanks isyah...ni pun tgh berusaha menceriakan diri la ni walaupun kena bersengkang mata sorg2 tiap2 mlm...huhuhu...

mommysarah said...

nana, aku orang yang terlambat. 3.62? alamak aii..besar betul. puas pegang!!!

congratz keh!!! selamat menjadik ibu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...