Tuesday, February 3, 2009

hai auntie zue...

hai auntie zue...

tgkla auntie zue, ngam2 je adam pki baju nie...(^_^)
Hai auntie zue…hr ni adam pki baju yg auntie zue ngan uncle wan (mcm peliks ckit aku dgr..ekeke) bagi…hencem x adam? Adam nmpk biru x pki baju nie?hehhe…sbnrnye mama adam nak upload post ni pg td, tp disebabkan adam xmau tido siang lg, mama post mlm la pulak.. adam skang dah xjg malam sbb nak bg mama tido mlm…tapi waktu siang, mama kena layan adam main pulak…kalo papa ada, papa yg ajak main, tp bila papa xde, mama la yg jd mangsa..hehehe

*** bagusnye kalo adam leh ckp mcmni…dah mcm iklan kat astro yg baby tu nama MEGA…ye ye je aku igtkan betul, rupanye iklan MEGADRAMA…tertipu aku…huhuhu..

2 comments:

3uri@ni said...

Alahai, terharunya aku, iskkk...sihat anak ko na,macam dah lebih 3 bulan pulak... kalu aku lambat sket jer bagi baju tu, mesti tak muat la jawabnya, kena bagi kat bakal adik Adam la gamaknya :D...

Adam jangan jaga malam lagi tau, sian mama, karang lebam plak bijik mata mama, nak letak timun mana ada masa skang nie, tak gitu mama Adam? hehehe

*** geramnyaaaa aku tengok anak ko :D

Unknown said...

>>zue..
bkn kata nak letak timun je zue, nk syampu rambut pun kena pk 2,3 kali..sempat ke x...huhuhu...

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...