Monday, February 2, 2009

MGTT...

td pg kena repeat MGTT...aduhhh..kena minum air gula. tensen giler td...kali ni minum mmg nak muntah...last2, aku tgl kan balance ckit jek...hahahaha....pastu buang...dh xleh nak masuk lg td...serius...mmg xleh nak telan td...nsb baik la xkantoi ngan org makmal tu...
pastu mcm biasa la kena tggu 2 jam...sambil2 tggu tu, terserempak dgn cousin aku yg baru kawin last november hr tu....dah sangkut 3bln rupanye...alhamdulillah...tahniah wat dia and hby dia....teringat ms mula2 dulu dapat tau preggy...senyum sorg2 plak...hehehe
bila dah 2jam, g wat urine test ngan blood test....alhamdulillah...aku clear dari diabetes...so, ms ngandung tu just pembawakan je la...hehehe...horeyyyyyyyyyyyy dah leh mkn mcm2...

4 comments:

3uri@ni said...

Wah, pas nie leh ler lantak macam2 yerk :D tahniah, hehehe

Anonymous said...

Tahniah sbb anda bebas dari diabetes.

Aku rasa kalo air gula tu sejuk, rasa loya tu kurang sket la...
aku dulu minum pun mmg rasa nak terkeluar balik je...

Tapi air gula sini sedap gilerrr...siap ade perisa lagik...kalau kat m'sia guna air gula gini kan best-1syah

Unknown said...

>> zue..
hehehe...pasni mmg dh leh melantak mcm2 la nmpknye...bahgia je rasanye..

>>isyah..
kat sana siap ada perisa ke isyah? best la kalo mcmtu..minum byk kali pun xkisah...hehehe....

Unknown said...
This comment has been removed by the author.
Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...