Monday, February 16, 2009

kena cukur...

ni mak ngah nak cukur rambut kita ke, nak cari kutu???

mak ngah!!! kita lum cukup umur nak sunat!!!!

papa tolong!!!! nak nenen....










kak aina ni nak enterframe je tau...dah la abiskan nenen kita...huh!!!!











apa mak ngah buat nie???










mak ngah ni, tonggang terbalik kita dibuatnye..

kepala kita dah botak...huhuhu

apa dah jadi ni???? uwahhhhhhhhhh...

5 comments:

Zuri@ni said...

Hehehe...abis licin dah kepala Adam :D, takpe, nanti tumbuh lagi lebat cam rambut mama dia :) anak sedara aku jugak yang licin dari mula lahir sampai skang, keh keh keh

nanazack said...

licin kejap je zue...ni bru seminggu lebih dah tumbuh semula rambutnye...pasni jenuh la aku nk membotakkan kepala dia....hehehe

Anonymous said...

tengah2 cukur pun leh tido adam ni...heheheee

Anonymous said...

alamak lupe tulis nama, anonymous kat atas tu aku. - isyah

nanazack said...

>>isyah..
tu yg mak ngahnye senang nak keje kan dia...tonggang terbalik kan aje si adam nie...hehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...