Tuesday, February 17, 2009

tag dari zue

sementara adam tgh tido ni, sempat lg aku wat task yg zue bg nie....

1) Go to your photos folder in your computer.
2) Go to the 6th folder of photos.
3) Go to the 6th picture in that folder.
4) Put the picture on your blog and description of it.
5) Invite six friends to join the challenge.
6) Link them in your blog and let them know they have been challenged.


bongkar nye bongkar, terkena plak gambo kek nie...kalo x silap aku, kek ni cubaan yg kali kedua...kononnye nak buat ala2 black forest gitu, tp apa yg jd, dah mcm hutan belantara la pulak...hehehe...pastu amik gambo pki hp cap ayam tu...tu pasal la gambo nye nampak kelam jek....mcmne xkelam, anak sdara aku suka sgt masukkan hp aku ke mulut dia...payah gak pki hp kecik2 nie...penyudahnye skang, aku pki hp beso gaban la pulak, masuk poket xmuat....

bila tgk gambo nie...teringin la pulak nak mkn lg kek nie...tp tu la, nk buat kena tgu ada tukang mkn...kalo buat skang, ntah bila la nak abis....huhuhuhu

nk kena link 6 org ke??? sape ek? aku tujukan pada sape2 yg slalu view blog aku nie je la...---> leh ke mcmnie???huhuhuhu

3 comments:

3uri@ni said...

Bukak blog kengkawan masing2 tunjuk gambar makanan, aduhhh...tak tahan tul aku, kot ada yang nak hulur kan ke best, hehehe...asyik nak makan je nie...

Anonymous said...

hp ape yang ko pakai? Baru aku tau ade jenama hp 'cap ayam'...ingat sardin je yang cap ayam (ayam brand). kui kui kui...-isyah

Unknown said...

>>zue..
sabo zue, masa masa ni mmg sume benda nampak sodap di mata....tp bila dah dpt, mknnye ckit je...hehehe...

>> isyah...
alahai...sogan la den nak bgtau cap apa...lebih kurang mcm sardin gak la...kekkekekeke

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...