Thursday, April 9, 2009

gajah...

adam's new rattles..

gaya model menggayakan rattle nye...hehehe

hari ni adam dapat mainan baru...aku beli kat internet je...shopping di hujung jari jek...klik je la mana yg kenan..hehehe...aku beli kat satu website ni...

dah byk gak aku survey rattle kat website lain, harga nye mhl ckit...kat website yg ni ok gak la harga nye..pastu kebetulan ada gambo gajah plak tu...papa adam ni suka kumpul mainan @ baju @ apa je yg ada gambo gajah utk adam...tu yg mama nye pun terikut sama beli brg2 gambo gajah...jgn dah beso nnt adam jd beso dah ler...huhuhu....

tujuan aku beli rattle ni sbnrnye nak elakkan adam dr isap jari dia tu...tp, dia ttp isap gak jarinye...aduhhh geramnye mama..pnt mama gaduh ngan skynet pg td tau..last2 adam isap jari gak..huhuhu...tp xpe la, anak mama blaja pelan2 k..mudah-mudahan lama2 nnt adam pandai nak main rattle nie....hehehe

2 comments:

aisyah said...

Wah ade toys baru...geramnyeeer...-isyah

FaraMie said...

ooo nana hang beli kat website tu yaa..heheh kedainya dekat ja ngan umah aku...nanti kalo aku nk beli bole pi kedai ja terus

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...