Monday, April 6, 2009

keberantakan...

keberantakan...

ni la serpihan dinding bilik aku yg dah dipecahkan...huhuhu

bilik aku yg baru...dulu ni bilik long...

wah...rumah tgh keberantakan...ngan berdebu lg...ngan bersepahnye...aduhhh...tensennye aku...ni yg wat slalu jd cpt marah sbb tgh xselesa ni....bila la keje2 ni nak abis....cepat la weii....


4 comments:

Zuri@ni said...

Mujur masa aku gi umah ko tu, org tak stat wat keje lagi, kot tak, ada aku kena menjerit bercakap ngan ko...makin cebik la Adam tengok kawan mama dia cakap kuat giler, hehehe

Anonymous said...

Aisey, ko buat aku silap sangka daaa...masa tengok gambo ko yang ke 2 tu...ingatkan kene bom bilik ko tu, heheheee...

Dlm gamba no 3 tu, cantik la kaler dinding tu... -isyah.

nanazack said...

>>zue..
aku plg cair bila tgk adam cebik...rs comel jek bibir dia tu...hehehehe..pastu mula la kening dia merah2 pastu bersambang...kahkahkah...

>>isyah...
lbh kurang mcm kena bom gak la bilik aku tu...uwaaahhhh...

FaraMie said...

laa ingatakan keberantakan apa..ingat aku ada bencana alam kaa..yerlaa sejak johor pernah dilanda banjir..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...