Thursday, April 2, 2009

zue datang...hehehe

lama dah xupdate...citer ada mcm2, tp skang ni mmg xberkesempatan la...adam akhir2 ni ada meragam ckit...mgkn sbb beralih bln...tp kali ni mmg lmbt ckit dia tunjukkan perubahan...dah masuk seminggu, bru dia nak tunjuk...kalo sblmni, ngam2 masuk 2bln, dia dah tunjuk mcm2 perubahan...berak2 la, nangis2 la, xmau tido la...kali ni, dia nangis2 n xtido mlm gak...tp pattern jek ada lin ckit...kalo dulu nangis mcm biasa2 jek, tp kali ni dah pandai mencebik2...huhu mana la dia blajo ek...aku ke suka cebik???huhuhuhu...pastu skang leher dia dah nak tegap...walaupun kengkadang tu ada lentok2 lg la... n satu lg, dia dah nak ngereng + pusing2...kalo letak tegak, nnt diam2 je dia dah pusing 45 darjah...huhuhu...adam, adam....

semlm nye citer plak, zu pg2 ada anto sms...dia kata mgkn nak dtg..hehehe hati ku dah berbunga2..ye la, lama beb xjumpa kwn yg sorg nie...last skali ms ko kawin kot...btul x? tu pun aku dtg ngan rosie kan...tp sian la kat zu ngan husband dia...diorg dtg, aku xdpt nk hidang apa2...takat air sirap sejuk jek...huhuhuhu...aku igtkan parents aku ada kat umah je ms tu, skali mana tau, pas org dtg ukur2 umah, parents aku terus jek kuar cari brg....(tp nsb baik gak ko dtg semlm zue, kalo ko dtg hr nie, haru biru rumah nie...diorg dah start wat keje nie...) yg aku ni plak, bila masuk dapur jek, adam dah bising2....duk dlm buai pun sama jek...bila aku duk sebelah dia, elok jek dia tido nyenyak, bila aku gerak beberapa langkah jek, mula la adam ni bising2....tu yg sempat wat sirap jek...hehehe....

bila zue, dah sampai...sebenarnye mcm2 citer nk sembang, tp tu la..disebabkan tuntutan keje husband mu, xdptla aku nak halang korang berdua....tp tu la...mmg xpuas chit chat ngan ko zue...ko byg kan la...last jmpa time ko kawin, sampai la ni dah bpe tahun? mesti la byk benda nak di'umpat' n di gossip...hehehe.... sampai kan nak gambo sakan ngan ko pun aku lupa...tambah plak si adam ni tgh meragam...dia ngantuk sebenarnye ms tu zue...tak puas tido tu...tu yg dia nangis jek...tmbh plak, dia ni dah mula kenal org, tu yg tmbh2 bad mud si adam nie...hehehe...

tp aku still happy gak, wlupun jap je, dpt gak kita jumpa kan? pastu dpt gak ko mkn nasi bariani md shah tu...xla anak ko ngences nnt...hehehe....utk pengetahuan korang sume, nasi bariani mohd shah ni dah byk kali kuar kat tv3...mmg best la, tp tu la, aku yg duk BP ni, dah slalu mkn, tu yg kdg2 muak gak...tp kalo skali skala pekena nasi ni, best gak... nnt kalo dtg lg, aku leh tunjuk lg 1 tmpt, ok gak rasa dia...situ ada kmbing, lembu n ayam... hehehe...

ok la...nnt kalo pjg umur, kte jmpa lg ye kengkawan... nak tgk gambo ku yg terbaru bersama zue, kat sini yek....hehehe..



3 comments:

3uri@ni said...

Tu la Na, aku pun plan nak buat ketupat lama2 ngan ko, tp apa nak buat, atuk ada keje, itu pun aku sampai kt company yg atuk nak gi tu dah dekat kul 4pm...OTW tu ada mcm2 hal yg tak berapa sedap nak dikenang....iskkk...syukurlah dah selamat semuanya...tu pun atuk plan nak antar aku dulu ke umah ko, tp tu la, takut nanti pegi balik, aku takut penat pulak laki aku sebab sejak balik lawat budak praktikal nie, dia tak relaks langsung...lain kali la, harap panjang mumur leh jumpa lagi :)

Eh, lupa, masa ko gi dapur, atuk dukung Adam, mula2 dia senyum, pastu dia cebik, keh keh keh

Unknown said...

>>zue
ko ikut mana ms hr tu?xpe la...janji sumenye dah slmat kan?

ishh ishh ishh...aku pun heran la, adam ni suka cebik ikut sape la...aku rasa, kalo aku mrajuk, xla cebik mcmtu...kuikuikui....

3uri@ni said...

Mula2 mmg plan nak ikut Pagoh, pastu sikit punya ralit berborak, last2 tukar fikiran, lalu ikut Muar...dah ditakdirkan aku nak kena berdepan ngan semer insiden2 kt jalanraya yang tak sedap untuk dikenang tu...takpelah, Alhamdulillah, dah selamat sampai :)

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...