Friday, March 27, 2009

sabun mior


korang penah dgr x pasal sabun nie? aku sblm ni pnh dgr, tp x pnh nye nk endah pasal sabun nie...tp ntah pasal sejak 2mgu lepas, tergerak plak ati nk bukak thread psl sabun nie...kaji punye kaji psl sabun nie, rmi gak yg bg +ve respon, tp xkurang gak ngan -ve respon....aku ni plak yg sememangnye tgh mencari2, tiba2 jek terasa mcm teruja nk menerai menatang nie...almaklum la, perangai yg suka menerai dr zaman study ni masih xilang2 lg...aku rasa ni ZUE nye pasal la...:D...jgn marah zue....

sabun ni mahal bebenor sebenarnye, tp diorg ada jual ckit2 utk wat trial...aku yg tamak haloba nie, terus jek order suku...bknnye apa, tgh bulan megasale kan, rmi yg wat sale sabun nie...nak beli sebuku, masih x yakin...

hasilnye, alhamdulillah, aku dah pki hmpir seminggu, dah nmpk la perubahannye....mintak2 la bertambah2 baik perubahannye nnt :D...bukannye apa, sejak bersalin ni, parut makin ketara la nmpk...skangni tgh giler nak menerai collagen plak...ibu2 yg BF leh amik collagen x? aku dah search, ada yg kata elok amik, dan ada gak kata xelok...ish2..poning la aku...sape2 yg ada experience leh bgtau x?

1 comment:

Anonymous said...

Selalunyer u beli sabun tu braper?
Actually, kwn i ader pakai sbb muka dier jadi teruk lepas accident. Lepas tu, muka dia o.k balik.

I pon pakai lepas dia promote kat I. Skg sy seorg pengedar. Klu u rs nak order lg, u blh contact kat miorr_soap@yahoo.com . I bg discounts and meet u somewhere to give it to u directly.

bkn nyer apa, some ppl they don't trust bank in duit dulu, baru ambil brg. So, kite bole bg u direct. Tp yg penting, pakai dulu kasi habis then u bole tgk perubahan. Jgn tinggal wlupun sehari. Tak mujarab lah sstu ubat klu tak pakai selalu.

Thx.

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...