Tuesday, June 9, 2009

kenduri kawin...




hjg mgu bru ni, penuh ngan kenduri kawin kan....aku pun xketinggalan g mkn nasi minyak...kali ni g umah bapa saudara yg duk setaman ni je sbb anak pompuannye kawin...aku xrapat sgt ngan famili diorg nie...tp dah dijemput, dtg aje la kan..hehehe lg pun mkn free...

yg menariknye kat kenduri nie, tiap kali pakcik aku ni wat kenduru kawin, menu nye bkn takat nasi minyak je, mesti ada beberapa pilihan menu...kali ni selain nasi minyak, ada lontong, laksa johor, rojak petis n cendol....air plak ada 3,4 jenis kalo aku xsilap..ngan bubur ada 2,3 jenis...huhuhu puas mkn kalo dtg...tp aku takat mkn nasi minyak je..pastu jamah ckit lontong...nak mkn laksa johor, tp abg plak xminat..huhuhu...gambo xde, sbb sibuk pot pet ngan sdara ms2 nie..hehehe

pas kenduri tu, terus blk pt jawa plak...skali jem la pulak...so, smentara jem, sempat la posing2 amik gambo..abg pun sempat toleh lg mentang2 jln slow jek...hehehe

5 comments:

Some1...somewhere...somehow... said...

woo...Adam...bolatnyer...ni sure dh 9kg nih...

Zuri@ni said...

Amboi2 Adam, semangatnya :D cam nak jatuh pipi dia aku tengok, keh keh

Bestnya kenduri pak cik ko na, siap cendol pun ada, bab air 3-4 jenis tu yg x tahan tu :D

nanazack said...

>>some1..
blum lg 9kg...last month timbang dh 7.4kg..bln ni xtaula naik bpe lg...huhuhu

>>zue..
pp ngan dagu dia sama rata je zue...hehehe

style pakcik aku yg sorg ni mmg mcm tu...ni pun kurang 1 menu lg tau...xde sate plak...huhuhu

Anonymous said...

Seronok musim kenduri kawen ek. Dapat jenjalan n makan - makan.

Leh plak anak ko dendiam sambil ko tangkap gambar, ek...anak aku kene tangkap dari jauh sbb tak leh dekat ngan kamera, dia sibuk nak capai kamera plak...aduii,kacau kacau.

- isyah.

nanazack said...

>>isyah..
adam kalo amik gambo dia duk diam2 jek...tp kalo amik video pki hp mmg xleh...mesti dia dah xsng duduk sbb nak kan hp tu...huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...