Thursday, June 4, 2009

alpha lipid



farah...laki aku minum susu ni la..tp gambo ni aku curik kat web je nie...ko try la search psl susu ni...byk kegunaannye....harga mmg mahal ckit tp kalo serasi, mmg berbaloi-baloi (^_^)... 

7 comments:

Zuri@ni said...

Nie apa citer pasal susu laki nie? Apa yg aku dah ketinggalan nie haa...?

nanazack said...

>>zue..
mana laki ada susu..hehehe...hr tu aku suggest kat farah suh laki dia minum susu ni sbb laki aku minum ni gak, mslh bersin, resdung dah beransur kurang skangnie...susu ni mcm2 penyakit leh minum la...tp rege pun leh thn gak..huhuhu

FaraMie said...
This comment has been removed by the author.
FaraMie said...

ooo ni rupa susnya..kat farmasi ada jual kaa?kaa kena beli drp pengedar.nanti aku search..laki aku suka minum susu..tp susu ni ada rs pelik2 x..maksudnya ada campuran apa2..kalo rs pelik mesti laki aku xmo plak

ko pun minum skali kaa nana?

nanazack said...

>>farah...
kalo ikut kata laki aku,rsnye sdp..mcm vanila kot..aku xminum, bg dia minum dulu, kang xcukup bajet plak...dah 3 tin dia minum..kt farmasi ada kot..tp xtau harga ikut mcmne...kalo jd ahli dpt murah ckit...

Anonymous said...

ni susu ubat ke? atau makanan tambahan... -isyah.

nanazack said...

>>i-syah..
ni susu ubat...mcm2 penyakit leh minum susu ni...tp ada gak yg xserasi dgn susu ni tau...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...