Wednesday, July 8, 2009

new look....(-_-)

hari ni hari potong rambut serumah..hehehe...hr ni atokpapa bawak adam g potong rambut...plan asal, nenek ngan atokpapa suh botak kan rambut adam...pki yg mesin tu tp no 1...mula2 aku mcm setuju jek la sbb adam asyik tergaru2 jek kat blkg telinga...skali bila dah smpi kat kedai gunting tu, tetiba jek aku tukar plan....aku suh barber tu sodok kiri kanan je la...barber tu pun kata kalo budak ni diam, dia leh aje sodok kiri kanan....bila barber tu duk tunjuk alat mesin tu, adam rilex jek...mcm dah 10x potong rambut plak....so, menyenangkan keje si barber tu la...sodok kiri, sodok kanan, sodok blkg...depan kasi trim ckit...hehehe..so, ni la hasilnye....nmpk sama ajek...atokpapa ngan nenek xpuas ati tau...hehehe

sebelum gunting

selepas gunting

rambut baru lepas syampu...

blk dr tu, aku ngan nini plak kuar g gunting rambut....sng nye hati dpt potong rambut....wat mcm biasa jek..potong layer...tp ada ke aku smpi2 jek umah, nenek ckp rambut kteorg mcm memerang??? huh!!! sabo aje la...huhuhu....

mandi ptg dah syok jek...pki syampu ckit jek...hehehe

2 comments:

Zuri@ni said...

Muka Adam cam muka ko ek Na :)?

Tu la, rambut Adam banyak sangat, kan dah nak kena potong2 rambut, apa kata Adam pas sket rambut tu kat aku nie, hehehe

Anak sedara aku, Muiz, sampai ari nie orang tanya "baru pas cukur ke?" keh keh keh...tak tumbuh2 lagi...ngikut belah Marang gitu le...

*** Teringin pulak nak tengok rambut yang cam "memerang" tu...keh keh keh

nanazack said...

tu la, anak org lain, xde la ribut2 nak potongkan rambut bb diorg...adam ni kcik2 lg dah byk rmbut...huhuhu..barber tu siap gerun nak potong lebih2 sbb dia citer, kwn dia barber gak...potong rmbut budak besar mcmni gak...skali mesin tu tercucuk ubun2 bb tu...ko x gerun ke dgr citer mcmtu?huhuhu

**memerang ni tutup aurat...keh keh keh....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...