Monday, July 6, 2009

macam-macam cerita...

adam skang dah pandai mkn bubur...tekak dia dah leh terima agak nye...tp skangni aku m
asih bg dia mkn bubur ikan bilis jek...sayur2 lum masuk lg...tp ada skali tu aku bg mkn bubur sup ayam..sejak dr hr tu la dia dah mula nak terima bubur...air masak pun dia dah mula suka
minum...tp minum pakai botol dia ttp xmau...huhuhu...so, aku suap je la pki sudu...

budak baru nak belajar makan...

sabtu hari tu, g tmn U..umah abg...papa tglkan aku ngan nini kat situ..mntk tolong jagakan anak2 abg...yg lelain g follow pak usu rosli...tujuan nya nak g merisik+menentukan tarikh utk pak usu...so, tgl aku ngan kanak2 'ribena' ni..huhuhu...mcm2 karenah la diorg nie...last2 duk kat luar gak best amik angin...tp hr tu panas betul la...adam pun aku berlengging kan aje...sambil
melayan ikan2 yg ada...adam jakun abis tgk ikan2 tu...hehehe...

yg baju putih tu pak usu rosli bersama mak ngan papa tgh bincang2 ckit..ni kat R&R Machap

posing sat kat R&R...hehe

panas betul hari tu...adam berlengging je la..

mama!!! ada jaws!!!....

mana ada jaws???

anak tetel...geli nye aku nak pegang..

hari ahad plak seharian hujan.... g kenduri kahwin kat dewan jubli intan...mcm biasa la, adam dpt rmi peminat...pening gak kepala aku...adam plak bila dh stat ngantuk, sibuk la nk cari nenen...dah la xde port yg sorok2...nak xnak, nenen kat situ gak la...

posing ckit sblm g kenduri...psstt!!! tu la tudung yg aku alter hr tu..hehe

asyik posing je, adam jelir lidah lg...

adik bradik pompuan mak...mak, mak anjang, makcik, acu, mak uda...

pas tgk pengantin sanding, kteorg blk la...sampai umah pun dah kul 3 lbh...adam pun dah tertido dari dlm keta lg...aku pun apa lg, salin2 baju, solat, pastu tidoooo...dah la ujan...sdpnye tido sejuk2 ni...hehehe....

3 comments:

Zuri@ni said...

Waaa...Adam dah pandai makan, bestnya :D abih la ko pas nie na, asal tengok ko ngunyah je, mesti dia mintak punya :D

Adam berlengging tak pe, jangan mamanya sudah, wakakaka :D

Eh, gambar ko ngan Adam yg bawah gambar anak tetel (anak tetel tu apa???) tu cute la, comel je (Adam yang comel tau, bukan mama Adam, kih kih kih)...lawo pulak ko alter tudung tu (tudung tu yg lawo, bukan pemakai tudung tu, keh keh keh...bestnya aku kenakan nana ari nie, hehehe...jangan maraa aaa ;) )

Kelkatu Biru said...

masa awal2 jd mama...aku excited giler bg anak makan...macam2 aku nk sumbat mulut anak...heheheee...

**tetel ni kura2 kecik ke?...aku ingat tetel ni daging yeng berlemak tu yang org melaka suka buat asam pedas tetel tuu...

nanazack said...

zue & isyah...silap la...tu anak totis la...keh keh keh...dah lama xtgk binatang, smpi xdpt nak bezakan...hehe...

yg lemak daging tu ye gak namanye tetel, tp cara sebut je lain...hehe

zue, ok x tudung tu..hehe..teringat zzaman blajo dulu, suke alter baju yg baru beli kan...hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...