Thursday, July 2, 2009

projek di malam hari....hehehehe

dgr tajuk mcm wat projek apa je la kan....hehehehe

sbnrnye, mlm td aku xleh tido...ni gara2 aku bedal 2 cawan kopi....mula2 mmg minum secwn jek...skali yg kedua tu sbnrnye kopi nini...tp disbbkan dia kata pekat sgt, dia bg la aku minum... aku apa lg, minum je la...penyudahnye, bila nk tido, mata pejam celik pejam celik....bilik dah gelap...tgk kiri, adam dah nyenak tido...aku ni bila lg nk tido....

bila dah xdpt tido, aku pun bukak la lampu...tgk keliling apa yg leh dibuat...nmpk tudung2 yg bergantung....apa lg, ngetest la satu2...hehehehe...xdo kojo namanye nie.....skali terpandang satu tudung ni...yg ni mmg aku beli dah lama giler....beli online...tp xpki sbb awning xkena ngan muka aku....ntah mcmne leh dpt idea, aku potong awning tu...hahahaha...puas hati aku...leh padankan dgn anak tudung ID aku tu plak...

bersungguh2 aku buat...pada hal org kata xelok kalo wat keje2 potong kain ke, menjahit ke waktu mlm...nnt cepat rabun...huhuhu....tp disbbkan xleh tido...aku wat aje la....

tadaaaaaaa!!! ni la hasilnye....nsb baik tudung murah...hehehe


adam nyenyak tido....


pas setel sume, brula aku leh tido...hehehehe...ZzZzZzZzzzzzzz

7 comments:

mommysarah said...

kalo aku takleh tido, sanggup aku kebil2 biji mata dari buat benda lain tau.

imaginasi aku nie tinggi, mulalah terbayang hantu tu lah, ni lah. huhuhu

nanazack said...

>>ina...aku dulu mcm ko gak, slalu pikir bukan2...tp laki aku marah, dia kata dr pikir benda2 mcmtu, baik pikir benda2 indah...wakakakaka... (^_^)....

FaraMie said...

wah kreatif sungguh ko ni..nasib baik still bole pki gak tudung tu walaupun da ptg awningnya..xdalaa terbiar jaa.sempat lg tgh2 mlm buat keja..ingat kejakan apalaa yaaa

Zuri@ni said...

Aku kan, penah la beberapa kali x leh tido malam, pastu gatal gi bukak tv, sekali bukak, citer hantu la pulok...tv skang nie kan banyak giler citer hantu, menyampah betul aku. Terus tutup tv tu, pastu buat2 tido :D sebelum tu, sempat lagi cuit2 laki aku sebab nak dengar suara dia, nak ilangkan rasa takut, hehehe

nanazack said...

>>farah...
tu la, igt nak alter lg jd kan mcm tudung ct, tp xcukup kain la pulak...hehehe

>>zue...
laki ko ada, leh la main cuit2...ni laki aku xde, nak cuit sape pulak...hehehe....

Kelkatu Biru said...

Mak aiii...rajinnyer ko ni nana...memalam buta ko jahit....
heheheee...ramai jugak upernya kawan2 aku yg suka jahit...

tajuk entry ko ni gempak sungguh, ha ha ha ...

nanazack said...

>>isyah...aku xjahit tudung tu, aku cuma potong jek...hehehe

*** yajuk kena power...keh keh keh..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...