Thursday, July 23, 2009

nissen japan legging idamanku...


huhuhu...dah lama aku idam2 kan legging nie...nmpk comel je kan tang montot dia tu...hehehe..tiap kali survey, mesti dah abis stok...kali ni baru dpt order...esok baru dpt kot..huhuhu...

5 comments:

FaraMie said...

ehehh..mm comel. aku tgk ko suka shopping online yaa!!rajin ko search brg baru kat internet..aku pun xtau plak ada benda alah ni. mmg xpernah nmpk lg ada yg pki. Nanti kalo ada da pki ko tepeklaa gambnya kat sini mesti kiut miut punya

nanazack said...

sejak aku pregnant lg, aku dah susah ckit nk g berjalan kalo duk ngan parents ni farah...husband jauh...huhuhu...tu yg shopin online jek....sonag...hehehe...

ko dah stat ngajo smula ke lum ni?

Amelia said...

hi!

boleh tanya. u buy online from where ya?

nanazack said...

to amelia...

hi...thanks sbb singgah sini... i beli kat kedai ni http://littleposhykidzshoppe.blogspot.com/ kena cpt tau..tgl dah xbyk...

FaraMie said...

nana..sekolah aku baru jaa diumumkan tutup 23hb..seminggu beb cuti.mana start ngajo lg..insya-Allah 31hb ni start blk huhuhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...