Friday, July 24, 2009

uukkk uukkk & legging...


hari ni masuk hari ke 4 adam xleh nk beyak...ni dah kali kedua dia mcmni...nak xnak, td bwk la g klinik..mula2 tu dia rilex jek...skali masuk bilik doktor, pastu nmpk steteskop (ishhh btul ke eja mcmni? nk sebut pun aku xpndi..hehehe) terus je resah gelisah...

doktor suh baringkan sbb nak masukkan ubt montot...hehehe, apa lg, melalak la adam...mcm tau2 je nak kena cek lg....bila dah masuk, bergegar 1 klinik tu ngan tangisan adam..keh keh keh...

smpi je rumah, adam terus je meragam..igtkan dia skt perut nk beyak...rupanye nk tido...penyudahnye, smpi la ni dia tak beyak lg....huhuhu..aku lak yg berdebar2 nak tggu dia beyak...

legging adam plak dah smpi...tp angin aku 1 bdn ngan drebar poslaju ni..ada ke dia g anto umah jiran aku nun penghujung jln sana...sabo je la...nsb baik la jiran kenal, n pulang kan ke aku...kalo x knl, ada gak org dah rembat..huhuu...igt nk suh adam melaram, tp dia tido plak...

2 comments:

Some1...somewhere...somehow... said...

sure kiut montot adam pekena legging nih...

nanazack said...

to some1..
kiut miut montot adam..nak2 bila dah dpt beyak nie...hehehehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...