Saturday, August 1, 2009

At last.....

patut la 2, 3 hr kebelakangan ni aku susah nak tido...pastu kepala ni asyik pikir mcm2 jek...pastu ngan perasaan yg xmenentu...rupa-rupanye...........
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
husband ku dah dpt arahan pertukaran unit....huhuhuu
dia dh tau sejak rabu hr tu, tp xmau bgtau aku dulu katanye...nak surprise la konon...
naluri sang isteri@ ibu ni jangan diduga tau....
leh rs apa yg suami xleh rasa...hehehe....

masalah nye skang, ada sebulan je lg dr skang...aku kat johor, abg kat perairan lg...umah sewa kat manjung...huhuhu bila nak packing nie....adoooiiiii...ngan nak pulang perabot lg....aduhhhh!!!!

8 comments:

FaraMie said...

tulaa lps kahwin ni normally kita ada 6th sense..kelebihan yang tuhan bg. Aku pun kekdg rs git gak. laki ko nanti da xpi belayar lg kaa..cam good news ja tuh. kaa ko nk pindah mana2?bgtaulaa nanti..mana tau dpt pi oversea plak kaa hehehe

skang ni ko rs rindu2an & berkorban..lps ni ko akan rs impaknya

Kelkatu Biru said...

kelebihan org pompuan...6th sense ni ...heheheeee...

Ke pindah mana, nana? Semoga mudah urusan ko kat sana, ye...

mommysarah said...

pindah mana nana?

nanazack said...

to farah, isyah, ina...

aku mungkin ke malaysia timur plak...tp dlm dilema la pulakkkkkkkk....huhuhu

Zuri@ni said...

Nana, ko dah nak pindah ke? Bila? Sebelum raya ke? tetiba je rasa`sedih sebab dah takder kawan sama2 duk utara (macam le perak tu sebelah perlis, hehe)...

Takpelah, aku doakan yang terbaik utk ko sefamily :)

nanazack said...

zu...kalo ikutkan, xsmoi sebln dr skang dh kena lapor diri (laki aku je la..hehe)..tp tu la, tgh dilema ni, nk g ikut skang ke atau g kendian....

FaraMie said...

ooo nana..ko kena pi sarawak atau sabah..samalaa ngan hanim pun transfer sana..oklaa nana jauh perjalanan luas pandangan. kang da tua ssh plak nk pindah randah heheh

nanazack said...

farah...hanim skang kat ne?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...