Wednesday, November 18, 2009

malam ramah mesra

mlm td ada makan2 kat restoren gayang...aku kan tgh demam, tgh hr tu sgp telan uphamol ngan mkn ubt batuk skali sbb nk mkn sdp punye psl mlm nye nnt...hehehe....penyudahnye, aku tertido hampir 2jam ptg tu ngan adam skali...sedar2 je bunyi telefon...abg ckp abg dah kat depan pintu nie...hehehehe...tido mati weiiii...

pas maghrib, terus siap2...kali ni xdan la nak pki sedondon...pki apa yg ada je la..hehehe...smpi2 je kat gayang, org dah rmi rupanye...igtkan kteorg yg plg awal...tgk2 ikan jap, pastu bru g tmpt mkn...

mcm2 menu mlmtd...dr xde slera nk mkn, terus terbukak slera aku...hehehe...ni bkn mkn free tau....berbyr ikut kepala...huhu, kalo xmkn puas2, rugi je tau....menu nye pd aku ok, tp cuma starter ngan desert nye je aku xberkenan....starter tu diorg wat bubur jagung + isi ketam +ada aym skali kot....rasa nye manis masin la...xsdp2 pun, abis separuh gak aku mkn...huhuhu.. desertnye cuma agar2 je...ke puding ek? aku pun konpius, tp tawar la...xsdp, tp ttp abis gak...hahaha...mmg tekak besar mlm td... antara menu nye air oren+limau kasturi, butter prawn (ni menu wjb diorg la...aku plg mls btul mkn udang kt kedai...tp mlm td abg tolong kopekkan kulit udang...hehehe tq ye bang...i luv u (^_^) ), ketam msk apa aku xtau (dr hr tu lg nk mkn ketam), tiram masak sos tiram kot, sotong goreng tepung, ikan siakap la rsnye...sayur bb kailan masak ntah apa pun aku xpasti, tp yg pastinye xsdp...

gambo xde la...segan la nk amik gambo mknn depan2 pegawai...hahaha...malu konon...memula mkn pki sudu garpu, skali bila tiba ketam, sape xtensen mkn pki garpu???? last2 aku stop, layan adam...adam siap mkn sotong goreng tepung tu...tp dia cuma nyonyot sotongnye je la....pas papa nye abis mkn, aku smbg plak mkn lg....alang2 tgn aku ni dah wat suap adam td, apa lg, mkn ketam pki tgn je la...hahaha....tp tu la, terkontrol2 gak la...mkn ckit je ketam tu....

lepas sesi mkn abis, sesi bergambar la plak...ms ni adam dah ngantuk giler...bygkan la, dah kul 10 ms tu...adam biasanye kul 7.30 dah tido tau....plg2 lewat pun kul 9 lbh....dia pun apa lg, meragam gak la....tp xla teruk sgt, cuma dia dah 'gian' je tu...aku je wat xtau...kalo x, kena selak kat situ gak la...huhu xsgp aku....

at last, ntah kul bpe ek, dpt gak blk.....salin2 kan bju adam...gosok gg dia jap....pastu terus tidooooooo....


pose dulu sblm panglima sampai...hehe

with onie



4 comments:

Zuri@ni said...

Hoh, tak sedap pun, ko bedal jugak, tu mmg selera besor betul tu, kalu bagi nasi semalam makan ngan buah geduak pun (buah geduak nie buah apa eh, aku main sebut je ***teringat citer p.ramlee...hehe), agaknya habis ko telan eh, keh keh keh...memang makan ubat petangnya tu kaw2 punya sbb nak makan sedap2 malamnya tu ye :D

Huuu...bab ketam tu tak tahan tu, kalu kat umah, mesti sedap makan tu...comot satu muka pun apa kesah kan :D

nanazack said...

>>zue..
tu la, nk mkn sdpnye psl sanggup ptg tu mkn uphamol+ubat batuk...mmg gemeng habis kepala ms tu....kalo laki aku xkol, ntah kul bpe la aku bgn...hehehe..

bab ketam tu yg wat aku xtahan, nk gak mkn, tp malu2....last2 main cuit2 je la...hahahaha...igt nak kongkang je, pegawai rmi wooooo....

iu rf said...

segan eh kalu makn dgn org beso2 ni.. tp kalau sedap ku bantai aje...hehehehe

nanazack said...

>>iu
malu2 gak...tp bantai style ayu la gitu...hahahaha

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...