Monday, November 16, 2009

DEMAM!!!!

hari ni demam...arrggghhh!!! xbestnye.... sbnrnye dah 2, 3 hri sblm ni aku dah rasa tekak ni semcm...pastu hiding pun mcm kering semcm...perit je rsnye.... n at last mlm td tekak aku berjaya menggatalkan dirinye.... rasa mcm nk cabut jap pastu garu2 jek... nak xnak, sblm tido amik soluble sebiji sbb hidung pun aku rs xselesa...

pg ni bgn, aduhhh...beratnye kepala aku....nak xnak kuatkan smgt je la...kalo kat umah mak ni, sure aku dh layan demam ni...ni dah duk jauh, kena pandai2 la bwk diri...dah le 'teman baik' datang skang ni...aduyaiiiii...xslesa abis tau....

ni demam2 pun smpt wat entry gak...ahaksss...tp tgh tenggek bubur ms nie....campur ayam+lobak skali... leh mkn ngan adam skali...haa... adam dh nk mkn bubur...tp dia mkn lobak nye je, ayam ngan nasi dia buang blk....huhuhu...xpela, janji dia mkn gak la...patutla baby bites yg perisa lobak tu dia mkn laju je...

tiba2 aku teringat kat zana...ms dulu aku slalu tegur dia, biasanye org sakit, xlalu nk mkn...tp dia ni lain ckit, time skt la dia berselera nak mkn...bg je la apa2 kat dia, sure licinnye...hehehe...btul x zana? skang ko mcm ni lg ke si darah manis???? hehehe....

ok la...budak kecik tu dh bgn...cau cin cau...

4 comments:

3uri@ni said...

ada geng demam rupanya, hehe...sedapnya demam makan bubur, yg tak demam pun join sekali eh, :D

Unknown said...

>>zue..
kalo dah domestic engineer yg demam, automatik la sume kena mkn bubur...hehehe...

Anonymous said...

ko ngan zue ni berjanji demam ek...heheheheeee...

hari ni dah sehat lum? Hopefully demam x lama...payah kalau domestic engineer tak sehat. Tak sehat2 pun kerja sekalipun x byk, kene jalan wlupun tak larat...

Anyway, bykkan rehat. Take care. Adam ok? Tak byk ragam? - isyah

Unknown said...

>>isyah..
aku demam disebabkan oleh virus...tp zue demam disebabkan oleh penyakit 'xsedar diri'...kekekeke....

hr ni ada kurang ckit, tp husben aku plak kena virus aku...g spital, terus dpt mc 2 hr...hahaha...

adam so far alhamdulillah, cuma hr tu je la mcm dedor...cpt2 aku bg dia mkn ubat....

Daisypath Anniversary Years Ticker



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...