Saturday, December 5, 2009

SELAMAT PENGANTIN BARU!!!

hari ni zana kawin....sedihnye xdpt g kenduri dia :(...ms imah kawin pun xdpt g sbb perut tgh memboyot + abg belayar..huhuhu... ni zana kawin, aku kat sabah la plak....kalo tmbg flight mcm tmbg bas kan best...bila2 masa je aku leh blk semenanjung....huhuhuhu.....

takat ni, cuma sempat g kenduri kawin zue je...tu pun belah husband dia...belah dia xdpt nk g...xhengat la psl apa....

tp apa2 pun, aku doakan smoga kenduri ko berjalan ngan lancar... smoga zana n pasangannye kekal hingga ke akhir hayat...dikurniakan anak yg soleh dan solehah...Aminnnn

p/s: xlama lg, kita ada bau2 kentut la kan zana :D....

3 comments:

Zuri@ni said...

Aku yg duk s'jung nie pun x leh gi na, dah duk jauh nie, payah nak cakap...sapa2 yg nak paham tu, paham la...sapa2 yg tak nak paham pun, suka ati la (cakap cam org jauh hati plak, keh keh keh)..pagi2 tadi jer aku sms dia...tanyakan sekali hadiah yg aku pos, dah sampai ke belum...asyik pos hadiah je la keje aku nie...nak wat camana...dah duk jauh + dah ada laki + skang dah ada anak plak, nak ke mana2 pun bukan leh cabut gitu je...banyak nak kena pk...bestnya kalu leh gi wedding zana, huhuhu...
dapat doakan dari jauh je la semoga zana + hubby bahagia, amin :)

iu rf said...

:D. beshnye

nanazack said...

>>zue..
pasni tggu rosie plak....ntah bila la dia ni ye :)...doa2 kan utk dia plak :D

>>iu...
teringat zaman muda2 dolu :D

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...