Thursday, March 11, 2010

normal ke?

semenjak cuaca panas terik kat sini dlm sebulan lbh (dah sebulan lbh xujan tau kat sini), aku prasan adam ni kurang kencing la....setiap kali aku nak tukar pampers dia jek, aku rasa xberat pun...mcm kencing skali jek... kdg2 tu lgsg dia xkencing.... tp kalo bab nenen, aduyaiiiii xbehenti2... asal dia nak je, mula la berguling2 kat tilam depan tv nie...bgn pg pun mcmtu gak...mcm kencing skali jek.... abg kata sbb cuaca skangni pns, pastu adam ni pun kuat berpeluh, tu yg xsempat nk kencing.... normal ke budak kecik mcmnie????

1 lg kan, aku prasan, makin lama rmbut adam ni makin perang plak kalernye...xhitam mcm rambut mama ngan papa dia... setau aku, belah aku mau pun belah abg xde pun keturunan perang2 ni... kalo kaler kan sndiri tu ada la...hehehehe....walaupun xla perang mcm anak peranakan, tp mata aku ni ttp perasan la perang kat rmbut si adam nie... ni pun kira normal gak ke????

sape2 ada pendapat, share2 la yek... sharing is caring... peaceeee!!!! (^_^)....

3 comments:

Nina and Zara's Mum said...

ha... agaknya adam kena matahari sangat ke...

Zuri@ni said...

panas eh kt sana...sini (kangar) pun sama la...panas...tp ari nie, alhamdulillah, redup sket, siap turun ujan lagi...naurah pun baru baik demam + batuk + selsema...

nanazack said...

>>effa..
adam duk dlm umah je kt sini...xpnhnye bwk kat luar2.... takat bwk jln2 ke 1B ada la...hehe

>>zue..
sini dah sebulan lbh la zue xujan..panas wooo!!.. tido mlm aku pki kan singlet jek kat adam... asyik berpeluh2 je dia nie...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...